har orginalmätaren till bågen som är ombyggd till streetfighter, skulle vilja ha varv o tempmätare också.
funderar på att såga isär orginalinstrumenteringen eller kränga den, frågan e om man tjänar mer på att sälja den och sen köpa en digital mätare? har absolut ingen som helst aning om mätare och hur eftertraktade det är osv...
det är en cbr 600 -94
funderar på att såga isär orginalinstrumenteringen eller kränga den, frågan e om man tjänar mer på att sälja den och sen köpa en digital mätare? har absolut ingen som helst aning om mätare och hur eftertraktade det är osv...
det är en cbr 600 -94
Last edited:
