Ska Jag Köpa?? Talar Han Sanning? Hjälp Tack

N.Blomqvist skrev:
2046290 Men varför ens bry sig?!? :fatta!

Den ena hojen är till 99% säkerhet kraschad, den andra är inte besiktad en enda gång...

Varför göra det så jävla svårt för sig? Leta upp en som har servicebok, som har full dokumentation, som är inreggad och schysst... :fakta

Det är ju knappast någon super-special-samlarhoj det diskuteras om, utan en hoj som det faktiskt finns fler exemplar än två av... :va

jo men jag har letat i typ 6 veckor utan resultat nu när det finns 2 så e jag så jävla sugen ..

Kan hjälpa!

Den har visst varit besiktigad. RCP 802
Har tillgång till infotorg nämligen och den var besiktigad 2003-07-03 och godkänndes.Då hade den gått 9423km. 5 ägare på den. Här e vad som anmärk
Brister
Bedömning Tillägg Bristtext
2 X STRÅLKASTARE HALVLJUS INSTÄLLNING FÖR LÅG
2 X DÄCK ETT ST, MÖNSTERDJUP FÖR LITET

Th1anonly skrev:
2046301 Den har visst varit besiktigad. RCP 802
Har tillgång till infotorg nämligen och den var besiktigad 2003-07-03 och godkänndes.Då hade den gått 9423km. 5 ägare på den. Här e vad som anmärk
Brister
Men dåså! :)

Då skulle jag ha kikat på den om jag vore honom, och lägga den "suspekta" på is så länge.

Th1anonly skrev:
2046301 Den har visst varit besiktigad. RCP 802
Brister

det var fin upplysninig kanske skulle ta ett kik på den då..

kan du se vilka som varit ägare så det inte är ett försäkringsbolag här me :D

Nej

Dom har gjort det jävla systemet så man kan bara kolla dom två senaste ägarna tyvärr, Men du kan få namn och adress på dom om du vill ha! :tummenupp

Ruaro skrev:
2046299 jo men jag har letat i typ 6 veckor utan resultat nu när det finns 2 så e jag så jävla sugen ..

Vad skulle du ha använt hojen till under de här 6 veckorna? Jag säger vänta typ en månad innan du köper hoj..då finns det betydligt fler hojar ute på marknaden som man kan titta på, köra och jämföra.

Ska man köpa nåt nu så bör man ju känna direkt att det är en pärla som man verkligen vill ha.

Th1anonly skrev:
"Observera att det här är den nya motorn som kom -00"

Bra försäljningsknep :)

Motor gjordes om till -98 (innan R:en kom) men jag ahr då aldrig hört talas om att dom gjorde nån ny motor till -00.

Dom var på väg att byta ECU till -00 men det hände aldrig...

Fast det är ju klart, man får ju hoppas att dom inte satte in gamla motorer i hojarna :)

yonsson skrev:
2046358 Kanske samma som den andra från blocket. Typ samma ort i alla fall.

samma ort? falköping ligger i västragötaland, inte i östergötland...

Den på traderamotor är redan såld. min kompis köpte den.. det e därför jag e så kåt på en trl.

Ruaro skrev:
jag vet att många inte tycker att man ska börja med en TL1000R men det är redan bestämt.
Ruaro skrev:
jag tycker iof det är ett ganska rimligt pris om den nu är felfri som det står i annonsen.
Ruaro skrev:
om jag åker och kollar på den och ramen och dyl är som det ska varför ska jag då ite köpa den??
Ruaro skrev:
jo men jag har letat i typ 6 veckor utan resultat nu när det finns 2 så e jag så jävla sugen ..
Ruaro skrev:
min kompis köpte den.. det e därför jag e så kåt på en trl.
Hör du inte själv hur du låter? Stanna upp ett tag, blunda, andas in, pusta ut. Sen glömmer du den där hojen för en stund. Världen kommer att fortsätta snurra utan den, du kommer vakna upp imorgon bitti också, solen kommer gå upp på samma ställe. Det finns miljarders miljarder hojar där ute och du blir inte lyckligare av att du byter 57000 kronor mot just den TLR'en. Gör en väl genomtänkt affär och skaffa en fin hoj som DU vill ha istället för att bara härma din bästis. Ni kommer inte att paråka tillsammans resten av livet.

Varför inte vidga vyn lite och titta på en Aprilia Mille.

Det är ju oxå en twin och en mycket bättre hoj.

Och en sak till, när du ändå kollar hoj, kolla så att du kan skriva den på dig själv, för vad tycker vi på SH om skenförsäkringar?! Någon....?

Twin skrev:
2046595 Och en sak till, när du ändå kollar hoj, kolla så att du kan skriva den på dig själv, för vad tycker vi på SH om skenförsäkringar?! Någon....?
Bra.. ? :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...