Ska jag köpa GSX 600R -97?

grusbusen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skogen, Småland
Hoj
KTM Duke II, Grön. *Fd DR 650R SM*
Hur ligger friset? Har hittat en till salu, lite repor i höger kåpan. (inga djupa repor eller sprickor. Repig backspegel. Repig ljuddämpare. (bromsat omkull i 50) 1700mil bra däck fräsh i övrigt. 32000kr


Åsikter?
 
är det bara "skönhetsfel" så hade ja köpt endå... det finns ju mycket onödigt som man kan sälja på den... vänster kåpor osv.. om de nu inte sitter ihop... för en sån hoj ska ju endå ha svart-lackade race-kåpor!!! :kär :tummenupp
 
Kikar man på samma hoj utan skavanker ligger dom väl på ca 45-50000kr. Så den borde ju gå att sälja med en lite vinst om man lackar till högerkåpan samt sätter dit nya dekaler...
Ska prövköra i eftermiddag...
Nån som vet vad det är för effekt i en sån?
Är dock brodern som ska ha den, skulle aldrig kunna köpa en rad fyra, det ska ju kännas att man åker hoj! ;)
(Mina fördommar)
 
KÖP

Verkar vara ok pris.
Vill minnas att det är 108hk i den. -97 hade dock väldigt dåligt mellanregister!
 
jag har köpt en 98 för 27, men då är det lite mer fel, en fotpinne och ett bromsgrepp behöver inhandlas, och en ny ruta. Så den där låg bra tycker jag
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top