Ska jag göra ett Slipon-byte eller inte ??

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Tjejpolaren har ett ovalt slip-on som heter HARPOON på sin R1:a, jag har ett MICRON som e till en fireblejd eg men ombyggt rör för att passa på R1:an.

Hon vill så gärna ha ett "runt" slipon och jag tycker det e snyggare med ett ovalt...men Harpoon ??

Så...ska jag göra ett byte ??

Tänk på att jag betalt 500 kr för mitt micron :hej

Bifogat

• 105-0577_img.jpg
    105-0577_img.jpg
    87.4 KB · Visningar: 264
Pilla lite på det för att få en känsla av hur bra kvalitet det är. Nöjd? Bara att byta.

Jag tycker att du ska lacka din undertray :D

Go fluppen!!!!!

750RR

Silwer skrev:
det är väl bara att byta, vad är problemet?

Problemet är att jag inte vet om HARPOON är ett bra märke(KVALITÈ)
Så jag tänkte att om nån hade använt det så hade jag ju fått tips där :fakta kapiche ?

Jag har ett harpoon på min ninja...as gott ljud...dock är det dålig passform på bygeln som håller det

Ikon hade Harpoon på sin gamla gixxer 600.. o har de även nu på sin ZX9r.. på gixxern lät de väldigt gött.. men de låter ännu bättre på ninjan.. dovt o ganska högt.. o eldar på ganskar bra.. :D vet dock inte riktigt hur kvallen e på de.. men troligen inte sämre än vad övriga e.. jag hade bytt... :)

McB skrev:
Pilla lite på det för att få en känsla av hur bra kvalitet det är. Nöjd? Bara att byta.

varför ska han pilla på henne :confused:

Edit: jasså du menade sliponet :rodnar

:slicka

Maverick skrev:
Ikon hade Harpoon på sin gamla gixxer 600.. o har de även nu på sin ZX9r.. på gixxern lät de väldigt gött.. men de låter ännu bättre på ninjan.. dovt o ganska högt.. o eldar på ganskar bra.. :D vet dock inte riktigt hur kvallen e på de.. men troligen inte sämre än vad övriga e.. jag hade bytt... :)

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Tror de e Stigefeldts MC i Anderstorp som tar in Harpoon till Sverige.. kolla lite me dom o se vad ett sånt kostar.. dom borde ju även kunna tala om vad de e för kvalle på de.. fast dom lär väl bara säga att hur bra som helst.. som alla andra som marknadsför sina egna grejer..

Blädda upp i nån gammal Bike test så får du säkert se, tror dom varit med i deras slipon-test.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back