Ska jag åka till Umeå under sista april?

Ska jag åka till Umeå och festa?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Ford F-100 -78
Mina kompisar uppifrån Umeå tycker att jag ska fara dit och fira sista april med dem. Men jag vet inte hur jag ska göra.

Jag har gratis boende där uppe och gratis soppa för att köra dit och tillbaka hem igen. Dessutom borde min lön ha gått in lagom till helgen. De senaste tre åren så har jag jobbat på sista april, men jag kommer inte att göra det i år.

Så det finns ju egentligen inget som talar emot att jag ska köra upp dit. Men jag vet ändå inte riktigt. Jag vet ju att jag kommer att ha skitkul och supa skallen i bitar. Och om jag inte åker upp kommer jag antagligen bara sitta här och uggla framför SH.

Men jag vet ändå inte riktigt... Ska jag orka? :va

Ska jag gå och bajsa eller ska jag hålla mig? Jag är bara lite bajsnödig nu men håller jag mig så blir det ju skönare. Kan ni hjälpa mig? Skicka svaren som PM tack. Gärna så fort som möjligt.

Gå och skit nu.. aldrig bra att hålla sig... detsamma när det gäller att åka på fest med det mesta betalt.. bara att göra det direkt!

Ska jag plugga först och träna sen, eller ska jag träna för att sedan plugga ikväll...hmm, knivig fråga, får nog lägga en poll... :rolleyes:

Spöstraff på pollmissbruk!

:7peta åk nu, sitt inte o mögla.....jag vet fan inte vad jag ska göra på sista april ens....får väl supa kanske :D

Fråga Mingves :hihi

(jag vet, den är uttjatad men det har liksom blivit ett begrepp nu)

mb skrev:
Fråga Mingves :hihi

(jag vet, den är uttjatad men det har liksom blivit ett begrepp nu)
Så du menar alltså att han kan det där med att lägga upp en poll? :va
Mja, kanske skulle ha kosulterat honom först. Jag råkade ju först lägga upp en tråd som blev utan poll. :(

McFille skrev:
Ska jag plugga först och träna sen, eller ska jag träna för att sedan plugga ikväll...hmm, knivig fråga, får nog lägga en poll... :rolleyes:

Spöstraff på pollmissbruk!

Skippa pluggandet och träna enligt 4-2-4 taktiken. 4 bärs innan, 2 under tiden och 4 efteråt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg