Ska du vara tåmte?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Om tre dagar är det julafton och dom minsta barnen drömmer sig bort och hoppas att tåmten ska komma med dom fetaste presenterna.

Jag ska vara tåmte imorrn, cheyens jobb (dagis/förskola).

Kan man få sig lite konkreta tips.

Finns det någon annan betaling än sprit?

Bör man ha mask?

Får man nypa damerna i lådan?

Är det ok att vara full/lukta sprit?

Tänkte klä ut lillemannen (9 mån) till Nisse, var hittar man minitåmtekläder som ska användas EN gång till rimliga priser?

God Jul på er dåra! :tomten

Svar ja på samtliga frågor...och den lilla killen behöver ju bara en tomteluva och en rödtröja...have fun!

[YOUTUBE-ID]bv3brUarhHs[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]uVRmXc8PPqk&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jaha, är det ingen som har några bra tips alls då mao?

Kanske ger sig saken när man väl står där.

Hoo Hoo Hoo är kanske inte så 2009 helt enkelt.

Lovade bort mig till en arbetskompis. Dom är runt 15 pers:gnissla Snälla bullen hur ska man bete sig:D Dräggfull ala tomten är far till alla barnen? :brinnerup

Lovade bort mig till en arbetskompis. Dom är runt 15 pers:gnissla Snälla bullen hur ska man bete sig:D Dräggfull ala tomten är far till alla barnen? :brinnerup

Jag tåmtade mig idag.

Knackade på rutan enl. instruktion. Då började barnen där inne hoppa på stället. Såg riktigt kul ut. sen klev jag in, krängde av mig pjuxxen och fick en egen stol att sitta på. Eftersom dom här ungarna var rätt små (från 2 år) så höll jag inte på och tomta mig så mycket. Rakt på sak och började dela ut paket. Alla vågade sig inte riktigt fram, men dom flesta iaf.

Sen sjöng dom en sång för farbrorn.

Jag hade med en MiniNisse. Barnen var lite oroliga över att han inte fick någon present :gnissla

Bifogat

• IMG_0693.jpg
    IMG_0693.jpg
    178.7 KB · Visningar: 59
Vår familj har rationaliserat bort tomten i år, men i gengäld så måste det rimmas på varenda jefla paket:huvet Dålig planering för oss andra där tycker jag, vår arbetsbörda har ökats drastiskt medan någon annans har minskats marginellt:va

Jag tåmtade mig idag.

Knackade på rutan enl. instruktion. Då började barnen där inne hoppa på stället. Såg riktigt kul ut. sen klev jag in, krängde av mig pjuxxen och fick en egen stol att sitta på. Eftersom dom här ungarna var rätt små (från 2 år) så höll jag inte på och tomta mig så mycket. Rakt på sak och började dela ut paket. Alla vågade sig inte riktigt fram, men dom flesta iaf.

Jag hade med en MiniNisse. Barnen var lite oroliga över att han inte fick någon present :gnissla

Mininissen såg ju glad ut ändå!

Perfekt ålder det där, den roligaste julklappen är papperet och snöret....

Jag tåmtade mig idag.

Var och tomtade igår. Det var ca 15 pers 2 barn i 10-12 års åldern. Men alla trodde att en annan skulle va tomte så han gick ut och skulle "köpa tidningen" Och då kom ja in i all prakt och han efter en liten stund. Alla gapskratta:D Sen flöt det på var 1 paket till alla utom barnen som fick 2 sen ursäkta ja mig att ja måste far vidare. Fick en flaska whiskey som tack

Per från färjan var där iaf, kanske nått att skriva i ja mötte lassietråden:banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti