Ska detta polisanmälas?

CJ900RR skrev:
om detta nu är sant så ska du:

besök pappan. tag med valfri kniv. slö, gammal och rostig är att föredra. medtag även ett st. baseboll-trä och en skärbrännare. ring på. när han öppnar måttar du ett slag så effektivt att han tuppar av eller tappar fattningen.

bind fast mannen naken i en sådan ställning att bena är särade och pungen blottad. huvudet ska befinna sig i en sådan position att det inte kan vridas ifrån åsikten av hans eget kön.

tag därefter kniven och frilägg sakta kulorna ifrån dess hudpåse. när kulorna är helt blottade och hänger fritt tar du fram skärbrännaren. värm på måttlig värme, det ska inte gå för fort, tills dom är helt genomstekta. för att se hur långt du har kommit i tillagningen kan du lägga ett snitt i den tjockaste delen utav kulan.

lossa sedan kulorna ifrån deras upphägningsannordning. lägg dom på en tallrik och frigör mannens händer. ge mannen en kniv och en gaffel, och tvinga han sedan att äta.

när han har ätit upp så kan du sedan ha en föreläsning om hur man ska bete sig. eftersom verbalt snack och sunt förnuft naturligtvis inte kommer att fungera på en sådan här människa så har du bara ett val. att banka in vett i skalen på honom tills det att han inte säger emot, säger något alls, eller rör på sig. avsluta med att bryta av samtliga lemmar.

men, gör detta endast om det är sant.

:va

Bra gjort mavve!

CJ900RR skrev:
om detta nu är sant så ska du:

besök pappan. tag med valfri kniv. slö, gammal och rostig är att föredra. medtag även ett st. baseboll-trä och en skärbrännare. ring på. när han öppnar måttar du ett slag så effektivt att han tuppar av eller tappar fattningen.

bind fast mannen naken i en sådan ställning att bena är särade och pungen blottad. huvudet ska befinna sig i en sådan position att det inte kan vridas ifrån åsikten av hans eget kön.

tag därefter kniven och frilägg sakta kulorna ifrån dess hudpåse. när kulorna är helt blottade och hänger fritt tar du fram skärbrännaren. värm på måttlig värme, det ska inte gå för fort, tills dom är helt genomstekta. för att se hur långt du har kommit i tillagningen kan du lägga ett snitt i den tjockaste delen utav kulan.

lossa sedan kulorna ifrån deras upphägningsannordning. lägg dom på en tallrik och frigör mannens händer. ge mannen en kniv och en gaffel, och tvinga han sedan att äta.

när han har ätit upp så kan du sedan ha en föreläsning om hur man ska bete sig. eftersom verbalt snack och sunt förnuft naturligtvis inte kommer att fungera på en sådan här människa så har du bara ett val. att banka in vett i skalen på honom tills det att han inte säger emot, säger något alls, eller rör på sig. avsluta med att bryta av samtliga lemmar.

men, gör detta endast om det är sant.
Du har gjort det förut va?

KalleNorton skrev:
Du har gjort det förut va?
:yoparty

eller nej. men jag känner 2 tjejer som har blivit våldtagna. och dessa sjuka män fattar inte vad dom ställer till med. så jag kan inte se något annat befogat straff. dödsstraff vore för enkelt.

välkommen till sverige. landet där inget händer.

Personligen så hade jag en idé om att "pryla" honom medvetslös, ta ut inälvorna och sälja på svarta marknaden och lämna honom i ett badkar fullt med is och när han vaknar så ser han bara sin avskurna pung framför sig där man ristat in ordet "tjillit"

Annars kan man spänna fast honom i en stol, ta ett vanligt A4 ark, spärra upp ögonen hans och sedan bara dra pappret i ögat, låter ju som det skulle kunna vara ganska obekvämt...
Fast era var nog snäppet värre ;).

Sök upp sjukhuset och kolla om hon har sökt sjukvård för hennes öga. Fast de kanske har tystnadsplikt?

Mavve skrev:
Chattade med en brud som är 16 och hon berättar att hennes pappa våldtog henne förra månaden och hennes mamma slog henne så illa idag att hon inte ens kunde se på ett öga.
Läkarvård hade hon sökt för ögat tydligen.

Jag har alla hennes mammas uppgifter om var hon bor och nummer samt mobilnummer.

Hennes pappa bor i annan stad som jag endast har namnet på.

Nu undrar jag om jag ska polisanmäla detta eller skita i det? Är det sant är det ju fruktansvärt att hon ska ha det så och ljuger hon blir det väl värst för henne själv antar jag.
Ska man anmäla det?
Sen är frågan. Är det bara en 16-åring som behöver uppmärksamhet? Eller är det på riktigt? Har du sett ögat på henne?
OM det nu verkar skumt så skulle jag ringa polisen och höra vad som kan göras. En anonym anmälan kan man ju göra i sådana fall.

Fixxxer skrev:
Sen är frågan. Är det bara en 16-åring som behöver uppmärksamhet? Eller är det på riktigt? Har du sett ögat på henne?
OM det nu verkar skumt så skulle jag ringa polisen och höra vad som kan göras. En anonym anmälan kan man ju göra i sådana fall.

Hoppas du vet att jag gick til snuthuset o anmälde det bara nån minut efter jag skrev tråden.

Det där med skärbrännare lät ont.
Man undrar ibland om det vore dags för nån slags rensning? Man borde klä ut sig till Läderlappen och ta hand om packet. Frågan är väl om man verkligen skrämmer "skurkarna" om man kommer lite halvt lönnfet och mest svettig och anfådd och skall pryla dem. :rolleyes:

spontant "köttsligt" svar : Spöa båda föräldrarna med varandra....blanda in ett baseboll-trä i leken

ansvarigt svar: polisanmäl!!!

Eftersom Mavve inte svarar får man väl anta att han följde CJ900RR:s goda råd ovan och nu sitter inne på 14 år alternativt livstid. :hihi

tycker att du ska polisanmäla, tror faktiskt att det är lag på att göra det om den drabbade har sagt att brottet har begåtts och om du har sett någon form av skada, (i detta fall då ögat). en liten insyn på hennes hemmiljö skulle ju inte skada men det behövs inte heller.

för om du tittar där nere så kan du fällas för sexuella trakaserier :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...