Ska detta polisanmälas?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Chattade med en brud som är 16 och hon berättar att hennes pappa våldtog henne förra månaden och hennes mamma slog henne så illa idag att hon inte ens kunde se på ett öga.
Läkarvård hade hon sökt för ögat tydligen.

Jag har alla hennes mammas uppgifter om var hon bor och nummer samt mobilnummer.

Hennes pappa bor i annan stad som jag endast har namnet på.

Nu undrar jag om jag ska polisanmäla detta eller skita i det? Är det sant är det ju fruktansvärt att hon ska ha det så och ljuger hon blir det väl värst för henne själv antar jag.
Ska man anmäla det?

Svår fråga...
Ja, ljuger hon så är det ju hon som får skit för det så bäst vore kanske att polisanmäla det? Risken är ju att det är falskt men då sitter som sagt var tjejen i klistret och du har gjort rätt i och med att du reagerade på det hon säger, tror jag IAF...

Mavve skrev:
Ska man anmäla det?

Polisanmäl! :tummenupp

Hon vågar säkert inte så risken är att hon stannar kvar där... När stormen sedan lagt sig skulle jag tippa på att hon mår bättre om någon satt ditt hennes idiotiska föräldrar så de inte kan bete sig illa igen på ett tag.

korvgubbe skrev:
Polisanmäl! :tummenupp

Hon vågar säkert inte så risken är att hon stannar kvar där... När stormen sedan lagt sig skulle jag tippa på att hon mår bättre om någon satt ditt hennes idiotiska föräldrar så de inte kan bete sig illa igen på ett tag.

Kan vara därför hon sade som han sade till Mavve också, och hoppades att han skulle göra någonting så att hon slipper, eftersom hon troligtvis är rädd för att bli mer slagen, om nu detta stämmer.

Om inte du vill anmäla så kan du skicka det till Rädda barnen eller nått.
Du kommer aldrig över det om det var sant och du inte gjorde nått.
Jobbit för hennes päron bara, om hon spelade offer för att få sympati eller varför man nu ev ljuger om sånt. Men det är deras problem, inte ditt.

Markus skrev:
Om inte du vill anmäla så kan du skicka det till Rädda barnen eller nått.
Du kommer aldrig över det om det var sant och du inte gjorde nått.
Jobbit för hennes päron bara, om hon spelade offer för att få sympati eller varför man nu ev ljuger om sånt. Men det är deras problem, inte ditt.

Jag har nu skrivit ner alla adressuppgifter lite prydligt o skall ner till snuthuset nu.
Klart jag hade ångrat mig och ljuger hon har hon ju lärt sig en läxa hon sent glömmer men man kan ju inte ha alla delfiner i lagunen om man ljuger om en sån sak :kocko

Wish maj glück!

Hinkas skrev:
Kan vara därför hon sade som han sade till Mavve också, och hoppades att han skulle göra någonting så att hon slipper, eftersom hon troligtvis är rädd för att bli mer slagen, om nu detta stämmer.

:fakta

Edit: Jag skulle anmäla. Låter lite som att hon fiskar efter det.

Snacka med polisen om hur du skall göra, det e mitt råd.

Om du behöver lite mer erfaren åsikt kan du kontakta tjejjouren dit man även kan ringa som anhörig, bekant eller dyl.

"Telefonjouren
Ring oss på telefon 08-644 09 20
Öppen på torsdagar klockan 18.00-21.00"

Nånting måste du göra, har träffat många offer för övergrepp, våldtäkt och misshandel och det är väldigt sällan dom klarar av att anmäla själv. Be annars henne polisanmäla om hon klarar men då måste du kolla att det verkligen blir gjort, det är svårt för nån i den situationen.

Vi får hoppas att det var skitsnack men du kommer aldrig kunna leva med dig själv om det inte är det.

Jag skulle prata med dom på tjejjouren eller polisen och diskutera och se vad dom tycker. Jobbig situation.
Spara och skriv ut chatt loggen om det inte är försent.

Skrev ner det snyggt o den biten o sprang ner till stationen, stanna på en niggerbulle på 7/11 o kuta vidare. Inne på stationen e där en del folk o jag vecklar upp det nu genoimsvettiga pappret som då rivs sönder till mitten o det rinner av det :D

När det var mjin tur lämnade jag bara fram det som var kvar av lappen o han reagerade till lite iaf. Tog mina uppgifter o sen drog jag.

Hoppas egentligen att hon ljuger.

Jasså det finns en tjejjour! Finns det en killjour?

Mavve skrev:
Tror nog det hade blitt det om jag träffat pappan.

Kan man pryla mamman? :rolleyes:

Pappan hade man nog agerat före man tänkt. Morsan är det mer tveksamt. (är en sån som inte slår motsatta könet om man absolut inte måste (självförsvar)). En anmälan är nog bästa!

FreddaAbborre skrev:
Pappan hade man nog agerat före man tänkt. Morsan är det mer tveksamt. (är en sån som inte slår motsatta könet om man absolut inte måste (självförsvar)). En anmälan är nog bästa!

Man ska bejaka jämställdheten o slå utan att tänka även på det motsatta könet. Det är bara människor och inte tjejer eller killar numera ju :hihi

Därför slopade de ju tjejtaxin........

om detta nu är sant så ska du:

besök pappan. tag med valfri kniv. slö, gammal och rostig är att föredra. medtag även ett st. baseboll-trä och en skärbrännare. ring på. när han öppnar måttar du ett slag så effektivt att han tuppar av eller tappar fattningen.

bind fast mannen naken i en sådan ställning att bena är särade och pungen blottad. huvudet ska befinna sig i en sådan position att det inte kan vridas ifrån åsikten av hans eget kön.

tag därefter kniven och frilägg sakta kulorna ifrån dess hudpåse. när kulorna är helt blottade och hänger fritt tar du fram skärbrännaren. värm på måttlig värme, det ska inte gå för fort, tills dom är helt genomstekta. för att se hur långt du har kommit i tillagningen kan du lägga ett snitt i den tjockaste delen utav kulan.

lossa sedan kulorna ifrån deras upphägningsannordning. lägg dom på en tallrik och frigör mannens händer. ge mannen en kniv och en gaffel, och tvinga han sedan att äta.

när han har ätit upp så kan du sedan ha en föreläsning om hur man ska bete sig. eftersom verbalt snack och sunt förnuft naturligtvis inte kommer att fungera på en sådan här människa så har du bara ett val. att banka in vett i skalen på honom tills det att han inte säger emot, säger något alls, eller rör på sig. avsluta med att bryta av samtliga lemmar.

men, gör detta endast om det är sant.

CJ900RR skrev:
om detta nu är sant så ska du:

besök pappan. tag med valfri kniv. slö, gammal och rostig är att föredra. medtag även ett st. baseboll-trä och en skärbrännare. ring på. när han öppnar måttar du ett slag så effektivt att han tuppar av eller tappar fattningen.

bind fast mannen naken i en sådan ställning att bena är särade och pungen blottad. huvudet ska befinna sig i en sådan position att det inte kan vridas ifrån åsikten av hans eget kön.

tag därefter kniven och frilägg sakta kulorna ifrån dess hudpåse. när kulorna är helt blottade och hänger fritt tar du fram skärbrännaren. värm på måttlig värme, det ska inte gå för fort, tills dom är helt genomstekta. för att se hur långt du har kommit i tillagningen kan du lägga ett snitt i den tjockaste delen utav kulan.

lossa sedan kulorna ifrån deras upphägningsannordning. lägg dom på en tallrik och frigör mannens händer. ge mannen en kniv och en gaffel, och tvinga han sedan att äta.

när han har ätit upp så kan du sedan ha en föreläsning om hur man ska bete sig. eftersom verbalt snack och sunt förnuft naturligtvis inte kommer att fungera på en sådan här människa så har du bara ett val. att banka in vett i skalen på honom tills det att han inte säger emot, säger något alls, eller rör på sig. avsluta med att bryta av samtliga lemmar.

men, gör detta endast om det är sant.

Sen hugger du kniven 17 gånger i ryggen på honom och klassar det som det värsta självmordet världen har sett..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT