Skövde - Silver R1

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
Hej!

I skövde - Silver R1, ev R6? blankpolerad ram? mini regskylt, pytte backspeglar, ev. inga alls? :3freak Snubbe med jeans och skinnjacka.
Vem är du? Du gled omkring på student dagen i skövde precis hela dagen, idag alltså. :) Såg dig säkert vid 10 tillfällen med ett tidsomfång på 4 timmar, å du bara gled. :)

Vad var de för en två takts kick slet hoj du åkte med? :hihi

Nåja... Hade ingen speciell poäng med detta inlägg, vore kul å veta vem bara! :banana

Ha de gott folk!

Bye // Peter

Nu tycker jag att vi sågar Hannes för att han kör i jeans. Kom igen nu allihopa! :3freak

wonderwizard skrev:
När det e student, så e det befogat att posera :tummenupp :lol

Hehe....

Jo, fast det var väl hojen som fick just mig att uppmärksamma. :tungan

Jag skulle aldrig vilja köra så länge i stan med helställ på, uscha... då måste man lägga en väl planerad rutt med lång rak sträcka titt som tätt. :hihi

JAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!! jävlaaaaa dåre, köra utan skydd, det är sånna här jäva marrodörer som förstör för oss alla, hoppas han åker fast och åker dit.

Poacher skrev:
JAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!! jävlaaaaa dåre, köra utan skydd, det är sånna här jäva marrodörer som förstör för oss alla, hoppas han åker fast och åker dit.

hmm... ingen ironi smilie? Förstör han för oss? Jahopp...

Ja, om du ser honom när du kör bil, RAMMA honom. Det är inte första gången.

Ta fram Kettingen om han reser på sig efter att du har rammat honom, slå den lite hotfullt i tacket på din bil så att han fattar att du menar allvar!

UnderDOG skrev:
Ta fram Kettingen om han reser på sig efter att du har rammat honom, slå den lite hotfullt i tacket på din bil så att han fattar att du menar allvar!
Jajjemen, tar med teleskopbatongen i bilen...! Men det är säkert att han är så här farlig nu då? Så jag inte invalidiserar honom i onödad? Det vore ju oschyst. :rolleyes:

E ni avvundsjuka ?

Låter som de e Hannez... Varför gnälla om han kör med skydd eller inte????
Det är väl upptill honom eller ?....

pogo skrev:
Jajjemen, tar med teleskopbatongen i bilen...! Men det är säkert att han är så här farlig nu då? Så jag inte invalidiserar honom i onödad? Det vore ju oschyst. :rolleyes:
Han ska lära sig att inte sabba för andra, lämna inget åt slumpen!

Last edited:
snurbo skrev:
Låter som de e Hannez... Varför gnälla om han kör med skydd eller inte????
Det är väl upptill honom eller ?....

NEJ! HAN MÅSTE STRAFFAS!!!!! :mad:

HÄHÄHÄ, It was me alright. Snuten stanna mig 2 ggr, dom va skitsura. De känns bra o va en outlaw.

/ Hannes

edit: På tal om inget skymtade jag 292 på mätaren på rakan utan för byn. IFÖRD ENDAST JEANS. Finns jag på riktigt? Är jag GR? Myten lever vidare...

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back