unamed
Guest
Hur är det med 125 hojarna i Skövde?
Finns ni?
Finns ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
unamed skrev:Hur är det med 125 hojarna i Skövde?
Finns ni?

Gött, vad blir det för hoj då?Svanen skrev:Jag tillhör egentligen inte skövde, bor 4 mil utanför men endå![]()
Har ju faktiskt ingen hoj heller, men jag hämtar henne imorgon![]()
NSR_Martin skrev:Gött, vad blir det för hoj då?

42´000 var inte mycket, bra pris för en sprillans...Svanen skrev:En sprillans ny Aprilia MX 125..
Hittade en snubbe som tog hem en från Tyskland.
42k tror jag det var han skulle ha, inte riktigt säker där, vet nog bättre imorgon![]()
Sorry för OT![]()
zpeppy skrev:42´000 var inte mycket, bra pris för en sprillans...
LiCrO skrev:Du får väl hänga på oss http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1221405#post1221405
Du hänger nog på med din 125a vi gasar inte så mycket![]()

Det funkar bättre än man tror, vet av erfarenhet... Skulle jag varit du hade jag tackat för att han säger att du får hänga på dom...unamed skrev:Jag har aldrig blivit mobbad förut, Men kommer bli det garanterat då![]()

Joho, på med lite kläder o se till o kör aktivt som fan så fryser du inte, jag lovar, hehe... Fast se till att du inte behöver stanna o tanka eller så, DÅ blir det kalltSvanen skrev:Jo priset var helt OK, den kostar ca. 50k i Sverige så jag sparade några lakan iaf..
Dock så blev det ändrat så att jag hämtar den på söndag istället!
Det roliga är ju bara det att imorse var det -19 grader här, då kör man inte gärna motorcykel![]()
Hänger gärna på och kör en sväng, så länge jag hänger på villsäga![]()
Sen får man aldrig mer upp värmen ,heheNSR_Martin skrev:Joho, på med lite kläder o se till o kör aktivt som fan så fryser du inte, jag lovar, hehe... Fast se till att du inte behöver stanna o tanka eller så, DÅ blir det kalltSen får man aldrig mer upp värmen ,hehe
SOMMAR!!

unamed skrev:Jag har aldrig blivit mobbad förut, Men kommer bli det garanterat då![]()
Estremo skrev:Jodå, jag finns här. Har även sett en TZR ibland här i Skövde men annars verkar det vara dåligt med 125r här. Säg till när du ska ut och gasa så hänger jag på.
Jag bor egentligen i Axvall men pluggar i Skövde så jag bor där på veckorna. Jag bor i Hasslum, precis i utkanten av stan mot Tibrohållet. Du då?unamed skrev:kan ju vara kul att köra med bara 125r
vart i Skövde bor du?
Estremo skrev:Jag bor egentligen i Axvall men pluggar i Skövde så jag bor där på veckorna. Jag bor i Hasslum, precis i utkanten av stan mot Tibrohållet. Du då?
Självklart. Ska bara se till att bli klar med mina nya kåpor så är jag snart ute på vägarna igen.unamed skrev:ok..jag bor i Lunden, ungefär vid Maxi.
Men om vädret blir bättre så får vi ta en sväng![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |