Sköna vurpor

vilka idioter det finns som håller på och stuntar utan ställ...

rolig film annars.

Paser skrev:
2333382 vilka idioter det finns som håller på och stuntar utan ställ...

rolig film annars.

Fattar inte hur man kan göra det. det är inga dåliga hastigheter dom har mellanåt heller, iklädda jeans och t-shirt, ibland hjälm:confused:

Undrar vad han tänker som släpper sin hoj för att rädda den andra hojen, vore häftigt ifall han hade lyckas rädda den andres hoj och samtidigt hade den andre räddat hojen från han som släppte sin hoj. Hur grötigt blev inte den där förklaringen på en skala... :3freak :tomten Jaja, kolla in 2:20 så förstår ni nog vad jag försökte säga.

Den va klockren, men fan nu vågar man ju knappt öva på att wheela längre tack vare alla som ramla i filmen, jag behöver inspireras inte avskräckas :D

DaPirate skrev:
2333504 Undrar vad han tänker som släpper sin hoj för att rädda den andra hojen, vore häftigt ifall han hade lyckas rädda den andres hoj och samtidigt hade den andre räddat hojen från han som släppte sin hoj. Hur grötigt blev inte den där förklaringen på en skala... :3freak :tomten Jaja, kolla in 2:20 så förstår ni nog vad jag försökte säga.

Var det inte tänkt att de skulle byta hoj så?Men att den "första" vällte?:confused:

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda