Sköna cops i Norrland :D (länk från dn)

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=764479

"Två poliser i Jämtland ville skoja lite med en kollega som skulle pensioneras. Därför plockade de ner en vägskylt från Gubbträsk och satte upp den utanför kollegans tjänsterum."

"Den ene polisen åtalas också för att i december ha gömt en kollegas tjänstebil bakom en snöhög."

:D ..herregud dom måste väl få ha lite kewl.

Jag tycker vi startar en insamling till de åtalade poliserna, vad säger ni?

:hihi

klart vi ska. för fan man måste ju kunna få ha lite kul. det är ju sånt som gör jobbet så mycket roligare för alla parter. bus och hämd:cdevil

Skulle jag plocka ner en skylt så skulle ni se på fan, men om en snut gör det då är det ok??
Ojojojoj, glöm det förra jag skrev, fick en släng av moralkärring, Usch, blä. Klart att farbror blå ska få ha lite kul på jobbet!

Skulle jag plocka ner en skylt så skulle ni se på fan, men om en snut gör det då är det ok??
Ojojojoj, glöm det förra jag skrev, fick en släng av moralkärring, Usch, blä. Klart att farbror blå ska få ha lite kul på jobbet!

syftade mest på omparkeringen av bilen. skylten var ju inte så smidigt

syftade mest på omparkeringen av bilen. skylten var ju inte så smidigt

Jag tyckte båda skämten va skitkul :D :D :D kan verkligen se det framför mig, en fet plåtskylt "gubbträsk" på kollegans dörr på kontoret..eller den för-sig-själv skrattandes polisen, som ser sin kollega leta efter radiobilen, medan den står längre bort bakom en snöhög.. :tummenupp

:rolleyes: klart dom ska få skojja till det, synd att någon argbigga till kollega tjallat till högre instanser, tråkigt.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti