Skön stil Bill D. 2 plats i stuntwars 08 !!

bonebreak

Bussbörnarn!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
honda 954
Killle har jävligt skön stil och förtjänade vinsten!! men vurpan han gjorde sabbade !! Rena Zoltan takterna på Switchback tricken!!
Björn

[YOUTUBE-ID]n5oQxzni0Eg[/YOUTUBE-ID]

Last edited by a moderator:
Han va jävligt duktigt, första gången jag sett nån köra på bakhjulet sittandes bak o fram.... Men han kunde ju ha skippat det religiösa snacket innan körningen :rolleyes:

Skapligt duktig! Det där snacket om gud är ju så typiskt USA :D

Duktig som fasiken och också första gången för mig jag ser någon wheela sittandes baklänges. Var ingen megavurpa han gjorde, dock såg det ju lite otäckt ut med skallen studsandes mot väggen.

Aj då vad fult när han åkte rätt in i väggen. Annars var han jävligt duktig, men seriöst "thank god" XD

Aj då vad fult när han åkte rätt in i väggen. Annars var han jävligt duktig, men seriöst "thank god" XD

Seriöst får han väl tro vad han vill. Tyckte det såg förjävla roligt när han körde in i väggen, kanske inte så hälsosamt för nacken dock..

Grym kille :tummenupp

Han va jävligt duktigt, första gången jag sett nån köra på bakhjulet sittandes bak o fram.... Men han kunde ju ha skippat det religiösa snacket innan körningen :rolleyes:

Duktig som fasiken och också första gången för mig jag ser någon wheela sittandes baklänges. Var ingen megavurpa han gjorde, dock såg det ju lite otäckt ut med skallen studsandes mot väggen.

Har aldrig sett det innan heller! :) Det kändes nog i nacken kan jag tänka mig! :gnissla

Aldrig sett denna? Tror den vart uppe på forumet antalet gånger.

[YOUTUBE-ID]VUXsjZdGHuc[/YOUTUBE-ID]

http://youtube.com/watch?v=VUXsjZdGHuc

Varför så anti tacka gud?

Många religösa i USA, inget att blir provocerad av.

När han stod baklänges på alla fyra och sträckte ut ett ben såg det ut som parodi.

Onej, han fastnar i vinkelvolten!!!

Jaja, duktigt men precis som alla andra extremsporter coolast innan det blir bajnödiga namn på alla trick och poängräkning.

Duktig som fan men jag förstår inte varför de ska stressa så jävligt. Visst, dom har bara ett fåtal minuter på sig men jag hajar inte varför han inte fokuserar på sina stunts och försöker få dom så cleana som möjligt. Han far ju omkring på asfalten som en kanin som springer ihjäl sig när som helst och det ser haffsigt ut.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back