Skön rulle med bra musik...

mm måste citera alla andra " den e gammal å varit uppe förut " men håller me dig.. musiken+videon äger

streetfire

är en rätt ny inloggare men varit daglig läsare sen 2004..har märkt mer å mer att varje användare som lägger in en videofilm är berädd att få skit om att filmen är gammal.själv har jag nog sett dom flesta,men kul att se dom igen...fast igentligen tänker jag på dom ny reggade eller dom som inte sett klippet......Vill bara säga att dom som sett klippet kan bara stänga ner istället för att gnälla att det är en gammal tråd.............ps..vet att det är fel tråd och lånad men vill ej starta ny..bara att låsas.............

har sett den över 20 gånger .och varje gång jag ser den så blir jag lika förbannad kåt varje gång ..
tamifan på att jag vill ut å köra nu men det regnar plus att jag ska börja jobba nu :huvet

labtec01 skrev:
2126577 är en rätt ny inloggare men varit daglig läsare sen 2004..har märkt mer å mer att varje användare som lägger in en videofilm är berädd att få skit om att filmen är gammal.själv har jag nog sett dom flesta,men kul att se dom igen...fast igentligen tänker jag på dom ny reggade eller dom som inte sett klippet......Vill bara säga att dom som sett klippet kan bara stänga ner istället för att gnälla att det är en gammal tråd.............ps..vet att det är fel tråd och lånad men vill ej starta ny..bara att låsas.............

trust me! Du kommer oxå gnälla efter ett tag då du ser "fjärde tråden om samma inlägg" :hihi

idiotjävla som skriver "gammal/old" vi bryr oss om att du sett filmen innan? idiot :huvet

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg