Skön film med hjälmkamera på minimotobanan !

Ja det är riktigt kul, ser sjukt litet o löjligt ut...men fartkänslan o racingen finns där det lovar jag...:tummenupp

Ni som finns i stockholmsområdet har ju banor i Södertäle o Västerås i alla fall, (Västerås är en stor klubb med utbredd verksamhet o kunskap inom minimoto)

På Gotland finns också en bana där jag vet att några varit o kört på semestern, dock med egna hojar då .

För er som har intresse så lägger jag med en länk här till minimotoportalen där alla tävlande klubbar o folk håller till...!:tummenupp

http://portal.minimoto.se/

Mvh Jonas

Det är en bra adrenalinkick trots att dom är så små....idag med 50cc ca 14hk+ på 23-26kg hoj....o vi killar ju blir ju inte alltid vuxna innan det är nödvändigt....:banana:D

Synd att man är så otränad och seg i lederna, sjukt kul med minimoto annars! :tummenupp

Synd att man är så otränad och seg i lederna, sjukt kul med minimoto annars! :tummenupp

Hehe....ja men lite får det kännas att ha så kul också....Men visst kan ju det vara ett litet hinder när man e vuxen på utsidan...:D

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard