Skön blogg

Dr. H

Sporthojsnörd
Gick med
5 Aug 2008
Hoj
GSXR 1000 K8
Haha, ligger dubbelvikt över inlägget som handlar om gymmet:D

sexigdagbok.blogspot.com

Klistra in skiten istället, man vill ju inte unna något fjun en massa träffar.

Klistra in skiten istället, man vill ju inte unna något fjun en massa träffar.
Blir jävligt tradigt att klistra in varje inlägg, men jag klistrar in den jag tyckte var roligast.

Ajaj
Kära sexdagbok, jag hatar träning!

Jag o en polare drog för att träna på gymmet, biffa till oss inför Bitch 2010, so 2 spik.

Jag o polaren står vid en maskin och tränar.
In kommer fyra sexiga mamas o börjar stretcha...
Dessa fyra böjde sig åt alla håll, hjälpte varandra sträcka sig åt alla andra håll and so on.

God damn it...

PANG!!!!11111oneoneone

och

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!!!!!11111oneoneone
Och sen darkness.

Det som hade hänt var att jag stod vid maskinen medan polaren tränade. Vikterna åkte upp och ner medan han pumpade för fullt. Jag hade insett att jag inte hade kalsonger på mig (som vanligt) och erektionen som de fyra hetingarna orsakade var tvungen att döljas.

Jag ställde mig således bredvid maskinen, helt dum i kolan som man är. Det jag inte hade lagt märke till, i min iver att få se så mycket av töserna som möjligt, var att...

pillefjongen aka pytonormen aka schnabeln aka drulen aka lemmen aka penisen aka kuken aka tredje benet (i mitt fall då) aka glädjepålen...

befann sig mellan vikterna.

Detta insåg jag när det var för sent. För sent innebär att glädjepålen hann klämmas, och det ordentligt, för sent innebär även att jag skrek som en flicka precis innan det svartnade för ögonen och jag tuppade av...

Problemet var bara att polaren var helt slut och inte kunde lyfta upp vikterna igen.

Så där hängde jag...
med pitten mellan vikterna och avdäckad och utslagen...

Vaknade på akuten av att jag låg på sidan. Jag hörde hur en person rörde sig bakom mig. Framför mig stod det en tub öppnad glidslem.

Oh-oh!

Mina byxor var nere...

Precis innan jag hann förstå vad som höll på att hända skedde det. Fingret åkte upp i häcken.

Men som tur var försvann fingret snabbt och läkaren lämnade rummet. Jag satte mig upp, trots dagens rövpull och gårdagens gurkincident, och tänkte på det som skett och in kommer plötsligt en kvinna och presenterar sig som läkaren.

Frågar om hon inte fått nog av att pulla mig i häcken och svaret får mig att rysa till...

Det var inte hon...

Kära sexdagbok, jag började gråta. Klämt pitten mellan vikter och blivit rövpullad av en okänd man...

JAG HATAR TRÄNNING!

Hahaha, gråter fan igen.

Oavsett om det var verklighet eller ej så skrattar jag ändå! Hoho =)

HAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAH!!!

av attityden och skrivspråket att dömma så låter det nästan som nån från SH.com

:rofl :rofl :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...