Skön bild

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Bara sådär..............

9020optischetaeuschung4.jpg

När jag var på ICA alldeles nyss såg jag en kvinna som var
med i TV4's Sexinspektörerna.

Jag var verkligen tvungen att tänka efter och fokusera för att få ögonen att se vad bilden egentligen föreställde eftersom ögonen bara såg det de ville se.

Jag var verkligen tvungen att tänka efter och fokusera för att få ögonen att se vad bilden egentligen föreställde eftersom ögonen bara såg det de ville se.

En Nikon-kamera? Bakom den finns det 3 halvskabbiga flickor ser det ut som.

Ser man?

Titta igen....

Det gjorde man inte alls det nej, det var den adra tjejens armveck och nåt med ljuset som gjorde att det såg ut som om hennes rosa tröja slutade där den andra tjejens arm började och armvecket bildade på så sätt skinkorna:näsblod

Shit, var det så svårt att se? Tyckte det roliga med bilden var alldeles uppenbart, men tydligen inte.......

Shit, var det så svårt att se? Tyckte det roliga med bilden var alldeles uppenbart, men tydligen inte.......

Klart det var, man såg ju "rumpan" direkt och sen kunde man inte fokusera på något annat:4skrika

Hade jag börjat med att kolla på tjejen med kameran hade man ju sett vart hennes arm gick, men nu gjorde jag inte det... Så jag upptäckte inget förrän jag insåg att "vänta nu, hennes (den "nakna" tjejens) bens vinkel stämmer inte överens med rumpan...:va" och äntligen lyckades se att det var den andra tjejens arm som gick där:D

Men det var en snygg illusion! Ljussättningen gjorde det hela ännu svårare eftersom skuggan precis i överkanten av armrumpan verkligen såg ut som en skugga på rumpan kastad av den rosa skjortan...

HaHAHA.... ja det där va svårt att se. Tjejen i rosas underben satt fel för att det skulle kunna vara henes arse, men de va ändå svårt att få ihop. Man ser onekligen det man vill se!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg