Skåningar; Ställ på! :)

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Nu på onsdag kommer det eventuellt nåt pytteregnstänk på förmiddagen, sen hela veckan ut kommer det vara milt och ca 6-8 plusgrader o torrt. På onsdag ställs bågen på! :D

Hämtade förövrigt mina beställda alpinestar GP-plus-handskar och SM-X-plus-stövlar idag, och köpte UFO-ryggskydd på MC-huset för 2 dagar sen. :yoparty Nu är jag redo för våren och den bästa sommaren i mitt liv förhoppningsvis! :fyllisar

ps.
Kolla öl-tråden i RR-forummet om ni vill dricka lite bira i slutet på månaden i Lund!

äh lägg av. Här är fortfarande snön påfrestande. Jag tänker endast på tjejer, usch, hur ska den här vintern gå... jag kommer iaf slita ut stunthojen ifall snön verkligen smälter bort...

Vadå ställa på???? :confused: Jag o maken ställer aldrig av... det är det bara mesar som gör... :7peta

Jag har inte heller ställt av min... :arsele
Däremot åker sambon till Spanien nästa vecka, o tar min hoj med sig!! :huvet

Vaaa faaaan, att ni i skåne ska ha det så bra. Här uppe gäller snön ligger vit uppe på taken endast tomten är vaken.

Nu blev jag avis, har drömmt dom senaste nätterna om att jag kör hoj.

Den där J...A vintern kommer att
hålla på ett bra tag till nu är det slask
ända upp till anklarna sen fryser det på
igen, sedan kommer det mera snö och
så kommer det att hålla på ett tag till
innan pärlan kan få se våren fan vad jag
hatar vinter :mad:

Gött att bo i skåne. Såg en motard resa upp på bakhjulet efter en rondell i Kristianstad. Vadå att man blev sugen!

Synd bara att hojen är under lackering... :(
Men men. Våren är på väg!

Härligt att snön är så gott som borta. Har fått ett trevligt brev idag, där det stod att mina motard delar har kommit. Ska bara hämta dom, sen byggs ktmn om. Sen blir det åka. :)

exiteme skrev:
Det var ju det jag sa... Men Kay är skåning och han ställde ju av.... :7peta :D

Jo, men vissa här kör inte F-klass-3 bågar ;) +att man har snorre så blir det automatiskt liiite dyrare. :tungan :D :tummenupp

Micke: Jorå! Förra året en vecka! :D

Kay skrev:
Jo, men vissa här kör inte F-klass-3 bågar ;) +att man har snorre så blir det automatiskt liiite dyrare. :tungan :D :tummenupp

Micke: Jorå! Förra året en vecka! :D
Vaffödå utan KK så kvittar det väl, jag ställde på min gixxer -90 och den står fortfarande på.

Visst ska det bli fint väder i Halmstad också va ?? va ?? va ?? eller hur va ?? :Bugar

HAr hojen redan på...den står i garaget och sparkar på porten och vill ut...en snödriva hindrar dock dörn från att öppna sig :död

GSXR1100R skrev:
Vaffödå utan KK så kvittar det väl, jag ställde på min gixxer -90 och den står fortfarande på.

Man kan väl köra utan kk? :tungan (övningskör med farsgubben) :fatta!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka