Skånevåren-turen 22 april

Magoozi skrev:
2111741 Samtliga reseleiters håller definitivt måttet. Jkay, hur var middagen hos mormor? Själv däckade jag i soffan efter en styck elefantöl. Lömska jävlar de där elefanterna.

Hahaha...orkade knappt äta! Åkte hem, tog en grogg...då däcka jag!! :rofl

PGH skrev:
2111506 Där ser ni, jag var inte vilse. Man är ju inte vilse om det bara sklijer 20-30 sekunder. Snick snack, ni sa att jag kom flera minuter efter min grupp :rolleyes: Tack för att du klargjorde detta M :tummenupp Snart dags att dra igång 6 juni-tråden. Den måste ju komma upp i 1500, vi misslyckas fatalt med denna...

Bäste PGH, jag fick uppfattningen att Mavve menade ankomsten till Frasses - där rörde det sig om 20-30 sek. Däremot vid JET, med all respekt, var det en helt annan tidsram som gällde. Där snackar vi minuter. :mattias
Da svans kom före da head typ! :D

Last edited:
Valinsky skrev:
2111850 Bäste PGH, jag fick uppfattningen att Mavve menade ankomsten till Frasses - där rörde det sig om 20-30 sek. Däremot vid JET, med all respekt, var det en helt annan tidsram som gällde. Där snackar vi minuter. :mattias
Da svans kom före da head typ! :D

Tidsuppfattning är väldigt subjektivt, JAG upplevde det inte som mer än 20, ja kanske 30 sekunder. Hur ni andra upplever tiden på Jet är helt irrelevant :tungan Nu byter vi ämne tycker jag :gnissla

Hemskt vad alla gamlingar klagar över trötthet efteråt!
Inte kan ni ha klappat ihop så totalt...? :tungan

Swish skrev:
2112423 Hemskt vad alla gamlingar klagar över trötthet efteråt!

Ska du säja som somnade i mitt knä redan innan jag svept groggen!! :rolleyes:

Drygt 70st inlägg kvar, sen kan ni lägga ner denna tråden och starta Nationaldagsturen!

Hoppas min motor mår bättre då..... :huvet

Swish skrev:
2112423 Hemskt vad alla gamlingar klagar över trötthet efteråt!
Det där får du ta med JKay och PGH, jag var hur fräsch som helst, öppnade några bira och startade med uppladdningen för Knudan direkt. Och våga inte kalla mig gammal. Man är inte äldre än man känner sig och jag känner mig pigg, glad, ung & k*t!

Det är vår nu!!! :yoparty

Maverick_ou812 skrev:
2112699 Det där får du ta med JKay och PGH, jag var hur fräsch som helst, öppnade några bira och startade med uppladdningen för Knudan direkt. Och våga inte kalla mig gammal. Man är inte äldre än man känner sig och jag känner mig pigg, glad, ung & k*t!

Det är vår nu!!! :yoparty

Kåt är du men du ser förjävlig ut, gammal är du också, du är ju född på 60-talet!!!!!!!!!!!!! :arsele

Jag trött :va kan bara meddela att nytt pers på Skånevårenturen gjordes direkt efter då man inte behövde tänka på alla bromsklotsar bakom sig :yoparty Ny tid:3:33:33. Slå det era sneseglare :tungan

Last edited:
_basse_ skrev:
2112691 Drygt 70st inlägg kvar, sen kan ni lägga ner denna tråden och starta Nationaldagsturen!

hur svårt kan det va?

70 bottles of beer on the wall, 70 bottles of beer. Take one down and pass it around - 69 bottles of beer on the wall.

Repeat until....

pjohan skrev:
2112901 hur svårt kan det va?

70 bottles of beer on the wall, 70 bottles of beer. Take one down and pass it around - 69 bottles of beer on the wall.

Repeat until....

69 bottles of beer on the wall, 69 bottles of beer. Take one down and pass it around - 68 bottles of beer on the wall.

Repeat until....

68 bottles of beer on the wall, 68 bottles of beer. Take one down and pass it around - 67 bottles of beer on the wall.

Repeat until....

67 bottles of beer on the wall, 67 bottles of beer. Take one down and pass it around - 66 bottles of beer on the wall.

Repeat until....

66 bottles of beer on the wall, 66 bottles of beer. Take one down and pass it around - 65 bottles of beer on the wall.

Repeat until....

65 bottles of beer on the wall, 65 bottles of beer. Take one down and pass it around - 64 bottles of beer on the wall.

Repeat until....

Det är vår nu!!!

Kommer du upp på TT,n i dag???

Goeväder jag ska snart ut o värma däcken :yoparty :tummenupp

63 bottles of beer on the wall, 63 bottles of beer. Take one down and pass it around - 62 bottles of beer on the wall.

Repeat until....

62 bottles of beer on the wall, 62 bottles of beer. Take one down and pass it around - 61 bottles of beer on the wall.

Repeat until....

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...