Skånevåren-turen 22 april

Grupp 1 & 2 tar bensträckare någonstans kring Löberöd...

Bifogat

• DSC00446.JPG
    DSC00446.JPG
    85.1 KB · Visningar: 79
  • DSC00448.JPG
    DSC00448.JPG
    65.7 KB · Visningar: 82
  • DSC00449.JPG
    DSC00449.JPG
    86.7 KB · Visningar: 61
  • DSC00454.JPG
    DSC00454.JPG
    100.1 KB · Visningar: 68
  • DSC00453.JPG
    DSC00453.JPG
    112.3 KB · Visningar: 83
  • DSC00452.JPG
    DSC00452.JPG
    107.1 KB · Visningar: 85
Slutligen samling på Jet i Eslöv inför färd i samlad trupp tillbaka till Kävlinge. Slutet gott allting gott!

Bifogat

• DSC00461.JPG
    DSC00461.JPG
    99 KB · Visningar: 73
  • DSC00462.JPG
    DSC00462.JPG
    93.2 KB · Visningar: 67
  • DSC00464.JPG
    DSC00464.JPG
    84.2 KB · Visningar: 71
  • DSC00468.JPG
    DSC00468.JPG
    95.9 KB · Visningar: 62
  • DSC00469.JPG
    DSC00469.JPG
    95.5 KB · Visningar: 68
Dax att tacka......

Tack alla reseledare för god rekognocering och gott dagsverke :tummenupp
Tack för vädret
Tack vägverket för roliga vägar
Tack alla som var med för prima sällskap
Tack Preem för macka å kaffe
Tack Frasse för käk när det behövdes

Och sen detta med en tredelad och geografiskt sett splittrad grupp innan Kristianstad - det är inte BARA PGHs fel! Som medlem i sista tredjedelen kan jag bara konstatera att alla tre delarna gjorde sitt bästa att hitta olika vägar till Ksd - uppenbarligen gick det lysande. :D

Tack till alla för en kul tur. Speciellt reseledarna som hittat roliga vägar.

Vi var ett gäng som avvek i Kristianstad för att köra raka (nåja) vägen till Helsingborg.

Najs dag! :tummenupp

Tack Jkay, PGH, Maverick ou812, T509 och alla deltagare för en kanonrunda
genom Skånes vackra vårlandskap :klappar

Tackar så mycket för en mycket trevlig runda! Och tack till alla reisleiters som nästan hittade :Bugar Riktigt kul att träffa så mycket nytt och trevligt folk :tummenupp

Tack gud för jag inte körde av vägen... :tuttar

Tackar reseledarna för ett oehört fint lederskap där MCK Vilse visade varför de heter som dom gör :rofl

Roligast var ändå när PGH tappades bort (JKays min när jag meddelade att PGH var borta är obeskrivlig! :tungan ) OCH när vi skulle hem från Kristianstad. En grupp beastående av enbart 7 personer kände sej väldigt ensamma, och ville ha fler medlemmar. Det diskuterades i vår grupp om vilka som skulle gå över, så då gick ALLA utom 6 st över!! Intelligent handling! :rofl

Fast vi i "lilla gruppen" körde ändå ifatt de andra sen, så det blev en enda stor :)

Swish skrev:
2105863 Roligast var ändå när PGH tappades bort (JKays min när jag meddelade att PGH var borta är obeskrivlig! :tungan ) OCH när vi skulle hem från Kristianstad. En grupp beastående av enbart 7 personer kände sej väldigt ensamma, och ville ha fler medlemmar. Det diskuterades i vår grupp om vilka som skulle gå över, så då gick ALLA utom 6 st över!! Intelligent handling! :rofl

Fast vi i "lilla gruppen" körde ändå ifatt de andra sen, så det blev en enda stor :)

haha ja nu kan PGH känna sig medlem i mck vilse tror jag lyckas dela sin grupp i 3 varav en består av ändast honom som dessutom når macken sist utan att ha sett de andra o han låg först innan :confused: :D ganska nice osså med 88 mc på ett led genom k-stad folk kolla inte lite.. :yoparty

Swish skrev:
2105863 Roligast var ändå när PGH tappades bort (JKays min när jag meddelade att PGH var borta är obeskrivlig! :tungan ) OCH när vi skulle hem från Kristianstad. En grupp beastående av enbart 7 personer kände sej väldigt ensamma, och ville ha fler medlemmar. Det diskuterades i vår grupp om vilka som skulle gå över, så då gick ALLA utom 6 st över!! Intelligent handling! :rofl

:hihi Alla UTOM reisleitern hittade till macken. Det e ju bra :hihi Menmen, han kom till slut utan gruppen som skulle letas upp, så bättre sent än aldrig :tummenupp

Zenit skrev:
2105881 haha ja nu kan PGH känna sig medlem i mck vilse tror jag lyckas dela sin grupp i 3 varav en består av ändast honom som dessutom når macken sist utan att ha sett de andra o han låg först innan :confused: :D ganska nice osså med 88 mc på ett led genom k-stad folk kolla inte lite.. :yoparty

Haha ja, det är skickligt. :död :3freak :tungan

Tack för en trevlig runda,, kul att se hur folk ser ut bakom sitt nick på S-H.Bra jobbat alla reisleiters.Hoppas på fler trevliga turer under säsongen :tummenupp

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP