Det MÅSTE vara pjohans rosa/lila gixxer - Suzuki kan inte ha åstakommit två stycken i de där färgerna!Maverick_ou812 skrev:2053006Swish!! Det där ser ut som pjohans gixxer?!?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det MÅSTE vara pjohans rosa/lila gixxer - Suzuki kan inte ha åstakommit två stycken i de där färgerna!Maverick_ou812 skrev:2053006Swish!! Det där ser ut som pjohans gixxer?!?
Kan är inte rätt ord. Borde inte fått är mer passande.xyx skrev:2053064Det MÅSTE vara pjohans rosa/lila gixxer - Suzuki kan inte ha åstakommit två stycken i de där färgerna!![]()
xyx skrev:2053064Det MÅSTE vara pjohans rosa/lila gixxer - Suzuki kan inte ha åstakommit två stycken i de där färgerna!![]()
Maciver skrev:2052598Måste bara säga att undrar hur länge som Sirbarret kommer att stå ut med att sitta på den "bönpallen". Jag hade inte ens försökt.![]()
Det var med tanke på den bild som du tidigare lade in.Briljanto skrev:2053350![]()
Maciver skrev:2053794Det var med tanke på den bild som du tidigare lade in.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2051469
Snälla, va på dåligt humörBriljanto skrev:2053808hehe... jejje... men är jag riktigt snäll så tar jag av cutsen först... men det är helt beroende på vilket humör jag är på den 22:a..
![]()
Maciver skrev:2053815Snälla, va på dåligt humör![]()
Hade varit kul och se hur länge han stått ut.
![]()
Briljanto skrev:2053870Roligare hade det varit och sett honom gå hem i skinnställ och hjälm från Lund..![]()
![]()
SirBarret skrev:2053877![]()
Då tar jag bussen...
Sen får jag inte glömma o ta med spännband så man inte trillar av pga fartvinden![]()
SirBarret skrev:2054040Jaha då har man vatt ute o provåkt bak på Briljanto, måste ju säga att det gick över förväntanSå vi ses den 22:e
![]()
![]()
![]()
MotoMan skrev:2054147Jag ville inte vara på eventuell listan längre så jag köpte en Duke II idag![]()
Jag försöker få med mig 2 polare den 22e också!
Martex skrev:2054167Jag hade dubbelbokat, skulle köra en vända till Thn denna helg, så nu blev plats 19 ledig.![]()
Så där ja, nu när det börjar närma sig så kommer ursäktarna fram, den dåliga sorten dessutomDet slutar väl med att det blir jag o JKay som kör skitrundan...
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti