Skånevåren-turen 22 april

PGH skrev:
2068230 Håll i dina hästar nu va, det är min post o ingen annans. Jag är expert på abc80, vic 20, commmodore 64 OCH 128. Försök göra en flashhemsida på abc80:n :tungan

Jamen gubben lilla, ni kan väl DELA på dina 30´, det blir väl pedagogiskt sett ganska rättvist. För övrigt fattade jag inte ett dugg av det du skrev :tomten

FallenAngel skrev:
2068240 Jamen gubben lilla, ni kan väl DELA på dina 30´, det blir väl pedagogiskt sett ganska rättvist. För övrigt fattade jag inte ett dugg av det du skrev :tomten

Här tilldelas poster på meriter o spetskunskaper. För att bli IT-chaf krävs ju sådana, jag bara radade upp mina. JKay har bevisligen inte det :) Men han är väl bra på annat, tror jag :va

PGH skrev:
2068252 Här tilldelas poster på meriter o spetskunskaper. För att bli IT-chaf krävs ju sådana, jag bara radade upp mina. JKay har bevisligen inte det :) Men han är väl bra på annat, tror jag :va

Okej okej, du e väl duktig då. Ville väl bara berömma bedriften av att få mig tillbaka på listan igen. :pannkyss

FallenAngel skrev:
2068261 Okej okej, du e väl duktig då. Ville väl bara berömma bedriften av att få mig tillbaka på listan igen. :pannkyss

Tack, det värmde. Som sagt, det här med listor skämtar man inte med. Komplicerade saker uj uj :)

PGH skrev:
2068269 Tack, det värmde. Som sagt, det här med listor skämtar man inte med. Komplicerade saker uj uj :)
Mmm, jo, det har jag förstått, det är inget att leka med. Tur att det finns såna som du, så vi inte ALLTID är vilse... :yoparty

FallenAngel skrev:
2068277 Mmm, jo, det har jag förstått, det är inget att leka med. Tur att det finns såna som du, så vi inte ALLTID är vilse... :yoparty

Hörrödudu!! :fatta!
Påstår du att jag kör Vilse i och med det?? :7peta

Maverick_ou812 skrev:
2066027 Tala för dig själv.... :7peta Jag och PGH är helt normala.

Tänkte reka lite vägar i helgen. Hoppas på fint väder och jag tror faktiskt jag får rätt denna gången. Kollade in väderleksprognosen nyss. :hihi Jaja, ni får ha det så bra, jag är tillbaka den 17:e och då ska jag åka Skånevårenturen solo inför den 22:e.

Ha de gott! :tummenupp
BTW, slänger upp väderleksprognosen..... :banana

Malaga, förort till Malmö??? Finns inte mä på eniro! Visste inte att det var så varmt där nere i byhålan, 25 grader låter helt ok! Då jag är på väg att flytta till Malmö vore det ju bra att hitta the right spot! Please send me a map! För övrigt tycker jag att nästa Skånevårentour kan förläggas till Malaga i Spanien, vi kan chartra ett plan o flyga ner alla hojar! Ja just de, förarna kan oxå få följa mä!

Här i uppsamlingsmetropolen Klippan har det varit gött väder i em o flera hojar som var ute o luftade sina förare! Pga massiv trötthet blev denna förare dock inte luftad idag, men vänta bara! Shit, verkar som om ja ändå måste gå ut o starta den lite lite

Men nåja, i brist på ljuvligt ducceljud så kan jag bara tillägga att Coldplays White shadows i hörlurarna e rätt så gött de mä!

För övrigt inget mer irrelevant att tillägga...

Vinduca skrev:
2068512 Malaga, förort till Malmö??? Finns inte mä på eniro! Visste inte att det var så varmt där nere i byhålan, 25 grader låter helt ok! Då jag är på väg att flytta till Malmö vore det ju bra att hitta the right spot! Please send me a map! För övrigt tycker jag att nästa Skånevårentour kan förläggas till Malaga i Spanien, vi kan chartra ett plan o flyga ner alla hojar! Ja just de, förarna kan oxå få följa mä!

Här i uppsamlingsmetropolen Klippan har det varit gött väder i em o flera hojar som var ute o luftade sina förare! Pga massiv trötthet blev denna förare dock inte luftad idag, men vänta bara! Shit, verkar som om ja ändå måste gå ut o starta den lite lite

Men nåja, i brist på ljuvligt ducceljud så kan jag bara tillägga att Coldplays White shadows i hörlurarna e rätt så gött de mä!

För övrigt inget mer irrelevant att tillägga...

Kan meddela att startCity Kefflaby har haft underbart hojväder idag! :7peta

Det körs förbi Klippan imorgon (REKA)...förhoppningsvis på hoj.....om inte vädergudarna ställer till det för oss.

Såja, då har man äntligen läst igenom alla 34 sidor inlägg :galen

Jag har inhandlat en st GSX-R 750 idag så jag tänkte att jag skulle följa med på er lilla tur om d går bra :yoparty

Du är så välkommen så.....säg till JKAY så fixar han de. Om han inte ser det.

Ser mulet ut just nu. Får väl se om det blir en MC-tur idag. :)

bjorasen skrev:
2068694 Såja, då har man äntligen läst igenom alla 34 sidor inlägg :galen

Jag har inhandlat en st GSX-R 750 idag så jag tänkte att jag skulle följa med på er lilla tur om d går bra :yoparty

Du är inlagd! :tummenupp
Välkommen!

bjorasen skrev:
2068988 Tack för d!! Jag känner inte en kotte så ni får ta väl hand om mig :pannkyss

Utav alla som kommer känner jag (jaja..känner o känner) ca 4.
Jag/vi kommer att ta hand om alla!

Ljunghusen skrev:
2069491 jkay sätt upp mig på frukost om det inte är för sent :tummenupp
kan ju va skoj med lite peptalk

Fixat!! :tummenupp

FallenAngel skrev:
2069462 Men det var ju PGH som slarvade bort mej o du som satte tebax mej. Tolka själv... :pannkyss

:hihi :tummenupp

jag känner mig själv det räcker :hihi och då känner jag ju han som kör fräckast och e vackrast :D älskar mig själv och älskar med mig själv :va

hojen nertagen från lägenheten till garaget, motorn hämtad & står på säcka kärran i garaget.. med lite tur & envishet, så kan jag ju följa med :banana

wonderwizard skrev:
2069534 hojen nertagen från lägenheten till garaget, motorn hämtad & står på säcka kärran i garaget.. med lite tur & envishet, så kan jag ju följa med :banana
Klart du ska! Vi behöver Wizards som kan trolla fram solen ifall att det behövs ;)

Hur många blir det (uppskattningsvis) som hänger på i Klippan? Jag har inte bestämt mig än, men det känns kanske inte så kul att stå där HELT själv :arsele

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra