Skånes supermotard piloter

Nu har jag iaf min hoj hemma! Idag blir inget köra, imorrn ska jag ev. norrut o hämta ett nytt skinnställ men i helgen sen kan det bli åka av..! :banana

Jag vill ha ett helt bromshandtag! Nån som har ett liggandes kan höra av sig, det ska vara hela stycket fram till bromspumpen!

Jag vill ha ett helt bromshandtag! Nån som har ett liggandes kan höra av sig, det ska vara hela stycket fram till bromspumpen!

Läste att du hade varit omkull...mindre trevligt. :pannkyss Men du klarade dej utan svårare skador antar jag?!

Finns inte delen/delarna du behöver att chacka hos Jonte? Eller e det ap-dyrt med orginal KTM?

2977859 Läste att du hade varit omkull...mindre trevligt. :pannkyss Men du klarade dej utan svårare skador antar jag?!

Finns inte delen/delarna du behöver att chacka hos Jonte? Eller e det ap-dyrt med orginal KTM?
Han har inte bromshandtag som passar min hemma, får ett på torsdag tidigast.

Gick väl hyfsat, inget brutet, bara skrapsår och blåmärken.

Ser ni en Husaberg 650-06 där föraren ser lätt förvirrad ut och har zebra randiga byxor. Tveka inte att stanna honom och förklara vart man kan leka lite och gärna med ett par kompisar :D

Det är bara jag... eller så ringer ni mig på 0704-322214 så ses vi någonstans.
Nu är hojen lastad och åker strax till malmö så busa redan ikväll? Kommer inte åt internet under dan så då får ni höra av er på mobilen.

Det e minsann inte mkt drag i den här tråden denna veckan. Underligt när det e så bra väder, då borde ju alla som kunde va ute o köra, illa :fatta! Dessvärre så e jag och jobbar hela denna vecka annars hade jag varit ute och bööörnat varje dag typ! Nästa vecka....dåå e jag minsann ledig och då ska det köras, om vädret e fortsatt bra då vill säga. Men det hoppas vi ju på....sommaren e ju här = öl, brudar och rock´n roll...och hojkörning :yoparty

Jepp.....vi cs/hörs antingen här eller på vägarna i nästa vecka!

En annans hoj har varit trasig fram tills i torsdags, och dessutom så har ägaren varit skadad (i huvudet) så körning hade ändå uteblivit om hojen var hel.

Men nu är den hel iaf, och speciellt ont har jag inte heller så imorgon blir det körning! :yoparty

Är ledig måndag - onsdag, och då ska det brassas helvet!

Om den går igenom bes dvs :rolleyes:

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...