Skånes supermotard piloter

jepp den e min!! då va de kanske dej jag hörde smattra förbi en massa gånger igår!? satt inne hela dan o pluggade... så de härliga ljudet pigga upp lite för stunden!! :tummenupp

konbana nånstans imorronkväll?!

vart var du idag då!?

Vart skall vi bygga bana och vem har konor?

shit vad många poliser det var ute idag säkert sju bilar varav en ville se mitt körkort efter en fin stoppie :näsblod

vart var du idag då!?

Vart skall vi bygga bana och vem har konor?

shit vad många poliser det var ute idag säkert sju bilar varav en ville se mitt körkort efter en fin stoppie :näsblod

jag har gömt undan lite blomkrukor nere i barsebäck.. e lätt på ikväll om någon e sugen.

Får man va med och leka lite på onsdagkväll när jag kommer ner om vädret tillåter? Eller måste jag stadsbusa själv som vanligt?

Blir det lite bana imorgon?
Har lite koner om det skulle behövas...

det hade varit ball o köra lite koner. Barsebäck e väll den enda stora assfaltplanen som vi har än så länge. sonyericsson var lite lurig med alla vita linjer osv.

Får man va med och leka lite på onsdagkväll när jag kommer ner om vädret tillåter? Eller måste jag stadsbusa själv som vanligt?

hmm onsdag.... då e det onsdagsgaz om du e sugen på o klöra kurvigt fort som fan.

jag får se om jag hinner.. ska träna oxå.

Last edited:
2953701 Får man va med och leka lite på onsdagkväll när jag kommer ner om vädret tillåter? Eller måste jag stadsbusa själv som vanligt?
Klart du ska med, jag kan efter 16:00 denna veckan.

Edit: kom på att jag inte får lön förräns på fredag = jag har inga pengar till soppa. :(

det hade varit ball o köra lite koner. Barsebäck e väll den enda stora assfaltplanen som vi har än så länge. sonyericsson var lite lurig med alla vita linjer osv.

Barsebäck blir väll bra, och då hade du redan lite blomkrukor på plats?
Tid?

Barsebäck blir väll bra, och då hade du redan lite blomkrukor på plats?
Tid?

jag ahr lite blomkrukor liggandes där nere ja. så om ingen ahr koner så e det nödlösningen. tid vet jag inte riktiogt.. på kvällen kan nog fler. jag har lite strulk på jobbet så jag kan ha tid på eftermiddagen.

okey. ska bygga hylla lite snabbt kl 1730. tar kanske en halv timme eller 40 min.

så vid 1900 i barsebäck. blir kasnke en kvart sen eller nått.. men krukorna är där. masten närmst verket. ligger bakom den ena reflecskylten.

nån som kör från lund som kan visa vägen?? (inte E6:an!)

dom flesta jobbar ju. jag har bara löka hela dan.. nästan.

Aha vissa arbetar!?

jag kommer till barsebäck har jag bestämt nu. kör 18.00 ifrån lund kanske lite senare beroende på när frun lagar mat :D

haka gärna på Klobbe, jag kan komma förbi dig så kör vi lite småvägar (de få som finns) till löddeköpinge...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti