Skånes supermotard piloter

2868973 7 på morgonen... :näsblod

Jag vet inte, men jag återkommer om det, lär bli efter 11 iaf...

Nästa gång? :va Vi har inte varit där än, du kan släpa dig ut till Barsebäck så ska jag wheela förbi dig. :tummenupp
Jaha, tyckte det stod så lite längre upp.

Nja, barsebäck vettefan om man pallar köra till :hihi

2869249 Jaha, tyckte det stod så lite längre upp.

Nja, barsebäck vettefan om man pallar köra till :hihi
Jättelångt ju :rolleyes: säger du så när du ska söka jobb också? Vissa kör från Malmö till Barsebäck, och andra kör från Helsingborg.

Ser ut som det ska bli regn imorgon, blir det regn så kommer jag varken till Barsebäck eller till Revinge.

Det var fan inte varmt nu när vi var ute o körde iaf så jag hoppar oxå över om det blir sånt sugväder, men var det inte snack om konkörning vid ericsson?

Det var fan inte varmt nu när vi var ute o körde iaf så jag hoppar oxå över om det blir sånt sugväder, men var det inte snack om konkörning vid ericsson?

jo, det snackades om det. även om det var i barsebäck. fast någon tyckte det var bättre på ericsson. men som vädret ser ut så blir det inget av det.
annars e jag lätt på att sladda runt koner på nån parkering. e hur kul som helst.

jo, det snackades om det. även om det var i barsebäck. fast någon tyckte det var bättre på ericsson. men som vädret ser ut så blir det inget av det.
annars e jag lätt på att sladda runt koner på nån parkering. e hur kul som helst.

Jag är också på - vi får kolla vädret imorrn. Ärligt talat så är ju Ericssons parkering bättre än Barsebäck. Skitballt! :yoparty

2871616 Jag är också på - vi får kolla vädret imorrn. Ärligt talat så är ju Ericssons parkering bättre än Barsebäck. Skitballt! :yoparty
Kan dessutom bygga en riktigt stor bana på Ericssons parkering, och det är rätt ny asfalt där.

Det verkar som att det INTE ska regna imorgon på eftermiddagen, men de ändrar sig väl lika snabbt igen.

Ivfsh så är jag på imorgon om det inte regnar.

Kan dessutom bygga en riktigt stor bana på Ericssons parkering, och det är rätt ny asfalt där.

Det verkar som att det INTE ska regna imorgon på eftermiddagen, men de ändrar sig väl lika snabbt igen.

Ivfsh så är jag på imorgon om det inte regnar.

ericssons parkering är gudomlig :)

Det e lugnt det e bara sånna små låga som får plats i ryggsäcken.
Är det någon som kör från malmö som man kan ha samkörning med? Jag utgår isf från Vellinge.

Last edited:
Men det var jävlar i helvetet va alla ska köra tidigt jämt!

Jaja, jag kommer ev. i så fall. Dyker väl in efter 14 nångång.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT