Skånes supermotard piloter

Klockan är ju 11:30 nu, tydligen sommartid, visste inte jag.

Fan då får man stressa ändå och jag som tyckte att jag gick upp i tid. :gnissla

Skulle vi köra imorn? Var samlas isf? Och vilken tid?

Idag tisdag. Jag kan vara på plats 15.00. Måste vara hemma o se hockeyn 19.00.

Tid o plats? Bestäm det ni som ska med, jag ska gå och lägga mig nu och pallar lätt inte tänka på sånt nu... :tungan

EDIT: Jag noterade även igår att bakdrev är jäkligt vassa att riva sig på och att spruta kedjespray på kall kedja resulterar i skitsnygga skvättmärken på nytvättade bakfälgar.

Hmm jadu jag har inte en aning om var vi ska samlas, om det blir mer än du och jag dvs. :va

Rakan börjar bli uttjatad iaf, köra såderåsen idag?

Isf kan vi ju samlas på preem i kävlinge. :banana

Vad har ni andra för drevning på era LC4:or..? Kollade mitt bakdrev igår, det var ett 40-pinnars. Det tyckte jag var lite klent. Ska kolla framdrevet imorrn tänkte jag, är det 16 smackar jag på 15-drevet men är det 17 får jag nog kolla upp ett bakdrev också... Eller vafan. Man kan ju prova iofs... :hihi

Blir inget kört för mig imorrn, måste ragga tag i ett nytt däck nu.

2846769 Vad har ni andra för drevning på era LC4:or..? Kollade mitt bakdrev igår, det var ett 40-pinnars. Det tyckte jag var lite klent. Ska kolla framdrevet imorrn tänkte jag, är det 16 smackar jag på 15-drevet men är det 17 får jag nog kolla upp ett bakdrev också... Eller vafan. Man kan ju prova iofs... :hihi

Det går att wheela utan att dreva om... :tungan ;)

Vad har ni andra för drevning på era LC4:or..? Kollade mitt bakdrev igår, det var ett 40-pinnars. Det tyckte jag var lite klent. Ska kolla framdrevet imorrn tänkte jag, är det 16 smackar jag på 15-drevet men är det 17 får jag nog kolla upp ett bakdrev också... Eller vafan. Man kan ju prova iofs... :hihi

Jag kör 16/42el45. Och då går det rätt fort att varva ut alla växlar. Körde med 14/52 ett tag i vintras. Sjukt kul på parkeringsplatser men annars var det inget att hänga i granen.

2846786 Klart det gör men hojen blir nog betydligt roligare har jag en känsla av. Under hela turen vi körde idag hade jag femman i tre gånger, annan drevning kanske gör att jag kan köra med alla växlar... ;)
Jo det är sant, om inte annat så lär den bli mer hysterisk på ettan hehe.

Du kanske måste korta kedjan ifall du har otur dock. :gnissla

Finns det någon som arbetar vid industri?

Behöver massiv aluminiumstav ev. fyrkantsprofil 15-20 mm i diameter, längd 4 cm

Skicka gärna PM om ni kan hjälpa mig. Då det verkar inte finnas en enda massiv aluminiumprofil i skåne

Finns det någon som arbetar vid industri?

Behöver massiv aluminiumstav ev. fyrkantsprofil 15-20 mm i diameter, längd 4 cm

Skicka gärna PM om ni kan hjälpa mig. Då det verkar inte finnas en enda massiv aluminiumprofil i skåne

Ska kolla läget på jobbet, kan inte lova nåt men vi kan ha..! :tummenupp

*/ ?>
Back