Skånes supermotard piloter

Solid såg du om det där trädet/grenen åkte in i mitt bakhjul,,,satan asså skulle ut nu med hojen o tyckte det lät konstigt när jag rullade den,2st ekrar kass på baken

:( :(

Tråkigt att höra. Det är dock väldigt billigt och lätta att åtgärde. Två nya ekrar drygt 30-40 SEK

woho montera ner cylindern och kolla exakt hur skadad min älskling är på tisdag :banana

Förhoppningsvis är jag på nästa lördag..
Är det on eller offroaddäck som gäller?

Tråkigt att höra. Det är dock väldigt billigt och lätta att åtgärde. Två nya ekrar drygt 30-40 SEK
Ska lämna in till hörbergs för nytt däck + ekrar i morrn sen kan det gasas igen :)

Förhoppningsvis är jag på nästa lördag..
Är det on eller offroaddäck som gäller?
Gott o höra micke//tror du kan rejsa med motarhjulen :hojsmilie

Last edited:
Gott kört idag.. Fyfan min hoj behöver verkligen service nu

båda p-boxarna i gaffeln läcker efter gårdagens försök till wheelande (fan, idag gick de bättre och bättre!), bromsbeläggen och skivan bak är helt slut. Oljenivåskruven sitter med typ 2 gängor, och undre stötdämparfäste helt slut, däcken slut

... och jag är helt fattig
blääää

Tack för idag grabbar! det var skit kul att få gasa lite!! får öva lite mer på att köra på slangen nu bara! ;)
som sagt ledig hela veckan som kommer, så pm eller ring så drar vi ut och gässsar!

gott o gasa idag. skönt o få ställt ventilerna oxå. tack för lånet av verktyg, garage och tid :bow

lite bilder oxå.

Bifogat

• anton.JPG
    anton.JPG
    80.2 KB · Visningar: 32
  • belägg1.JPG
    belägg1.JPG
    64.2 KB · Visningar: 34
  • belägg2.JPG
    belägg2.JPG
    75.1 KB · Visningar: 34
  • belägg3.JPG
    belägg3.JPG
    69.5 KB · Visningar: 36
  • utsikten.JPG
    utsikten.JPG
    44.5 KB · Visningar: 46
2799284 Solid såg du om det där trädet/grenen åkte in i mitt bakhjul,,,satan asså skulle ut nu med hojen o tyckte det lät konstigt när jag rullade den,2st ekrar kass på baken

:( :(
Det kanske den gjorde, det såg ut som den fastnade i din fotpinne först och sen i ditt ben och sen nån annanstans. :va

Gick ekrarna helt av?

2799717 Gott kört idag.. Fyfan min hoj behöver verkligen service nu

båda p-boxarna i gaffeln läcker efter gårdagens försök till wheelande (fan, idag gick de bättre och bättre!), bromsbeläggen och skivan bak är helt slut. Oljenivåskruven sitter med typ 2 gängor, och undre stötdämparfäste helt slut, däcken slut

... och jag är helt fattig
blääää
Jobba. :lol

Tack för att du tog dig tid att pilla på min hoj iaf. :tummenupp

Last edited:
gott o gasa idag. skönt o få ställt ventilerna oxå. tack för lånet av verktyg, garage och tid :bow

lite bilder oxå.

Hm mjo de va nog dags att byta bromsbelägg där ... :D

Sacke; Äsh.. slutar snart skolan ju. Då ska jag jobba ett tag troligen :) Då blir det fett med banåkning!!

Neda problema boys.. va gör man inte

Macke; Får köra nån mer gång. Snart är vi slangkungar, eller hur :) Nästa gång det är service/lagningsdags för bågen kommer du till mig istället!?

Min brorsa har börjat plåta en hel del så jag tänkte ut o köra lite bredställ och slangningar framför kameran imorn. Ni får haka på om ni vill förstås :tummenupp

Last edited:
Hm mjo de va nog dags att byta bromsbelägg där ... :D

Sacke; Äsh.. slutar snart skolan ju. Då ska jag jobba ett tag troligen :) Då blir det fett med banåkning!!

Neda problema boys.. va gör man inte

Macke; Får köra nån mer gång. Snart är vi slangkungar, eller hur :) Nästa gång det är service/lagningsdags för bågen kommer du till mig istället!?

Min brorsa har börjat plåta en hel del så jag tänkte ut o köra lite bredställ och slangningar framför kameran imorn. Ni får haka på om ni vill förstås :tummenupp

jag e lätt på imorron :)

Jäklar va tidigt ni ska ut... :tungan

Jag kommer hem från jobbet strax innan sju, kan komma ner till två om ni håller på då...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti