Skåne tog sitt förnuft till fånga..

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Jepp, har snackat om det, tittat mycket på Blocket efter lämpligt objekt, funderat fram o tillbaka, o till slut dök rätt objekt upp rätt framför näsan på mig..

Skåne är tillbaka i Fighterträsket, nu ska det putsas o pillas i vinter :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

ha ha ha ha Jag trodde du skulle berätta den andra "nyheten" att du har ställt av som värsta kärringen för i år.... ha ha ha :D :hihi :rofl

Så vad blir det? fighta din befintliga skramlaha eller är det ett annat objekt som gäller?

va va e det för kärring som redan ställt av?
Då antar jag att sopade golvet med dig på alla punkter när det gäller utmaningen :D:banana

men Skåne så här kan du ju inte bygga då blir det inte så mycke körning ju ...

[YOUTUBE-ID]saYvEraVL9A[/YOUTUBE-ID]

:D

ha ha ha ha Jag trodde du skulle berätta den andra "nyheten" att du har ställt av som värsta kärringen för i år.... ha ha ha :D :hihi :rofl

Om du lyssnat på mig så hade du hört att jag sa: "har antagligen ställt av för i år"...

O Bully, du vann större än stort, inte så svårt o slå mig på slangen iofs. Men Ändå...

Om du lyssnat på mig så hade du hört att jag sa: "har antagligen ställt av för i år"...

O Bully, du vann större än stort, inte så svårt o slå mig på slangen iofs. Men Ändå...

Men va fan sluta snacka en massa blaj, VI VILL JU VETA VAD DU SKAFFAT

Bra där!!!
MEN VAD BLEV DET?!?!?!

BILDER!!!

Jag köpte Willes Rettafighter, då han ville ha en mer pendlarvänlig hoj, o ni som sett den vet att den behöver lite kärlek o omsorg.
Så vi får väl se hur mycket posörpimpning det blir i vinter, den ska definitivt spacklas o slipas o lackas om, ny framlampa osv.. Men den ska oxå servas o på med nytt drivpaket, o sen får vi se vad Mr Thörn tycker att det mer behövs för att den ska bli driftsäker..

Så nu finns det två Rettafighters i klubben :yoparty:yoparty

"Skåne är tillbaka i Fighterträsket, nu ska det putsas o pillas i vinter"

...ibland pratar folk om sig själva i tredje person, det här är dock ytterligare en dimension i den aspekten.

fett.

Jag köpte Willes Rettafighter, då han ville ha en mer pendlarvänlig hoj, o ni som sett den vet att den behöver lite kärlek o omsorg.
Så vi får väl se hur mycket posörpimpning det blir i vinter, den ska definitivt spacklas o slipas o lackas om, ny framlampa osv.. Men den ska oxå servas o på med nytt drivpaket, o sen får vi se vad Mr Thörn tycker att det mer behövs för att den ska bli driftsäker..

Så nu finns det två Rettafighters i klubben :yoparty:yoparty

Götti götti skåne, välkommen hem :)
Du kan numer tittlulera dig Mr retta, visst e det kul med två hojar:tummenupp

Götti götti skåne, välkommen hem :)
Du kan numer tittlulera dig Mr retta, visst e det kul med två hojar:tummenupp
Fast tanken är nog att släppa den nyare hojen till våren, fast jag e lite kluven:va, det e ju försäkringsbiten som e sur, får se om jag orkar köra ställa av/ställa på o bara betala för den hoj man använder just då..

Såja, humor eller inte:krama Skånes nya projekt då, en del har sett o hört o meckat med den irl. Slänger upp två bilder hur den ser ut just nu, dock ska den plockas ner o servas, har en liten idé hur det ska lackas o vilken lampa som ska på osv. Men tips o förslag mottages gärna, lampa är det jag letar mest efter, färgen på lacken o hur det ska lackas tas det gärna emot förslag på också..

Den är dock nybesiktigad för ca 2 veckor sen, så egentligen är det bara o köra..

Bifogat

• Bild0094.jpg
    Bild0094.jpg
    74.1 KB · Visningar: 96
  • Bild0095.jpg
    Bild0095.jpg
    69.8 KB · Visningar: 103
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...