Skärtorsdag

marrdin

Nu blir vi farliga!!!
Gick med
12 Apr 2007
Hoj
SP1 - 00, XR 650 -03, 1,5st CR 250 -97, CRF 450-07, RMZ 450 -07.
Hej.

Ville bara varna er för att köra hoj nu på torsdag för det är skärtorsdagen.
Min polare plockade ut sin husabergare för två år sen, efter endast 50 mil och gissa vad som hände... Den skar såklart. Det vilar en förbannelse över denna dag!!!

Visst det snöar och ser för jävligt ut där jag bor men man vet alldrig vad en hojkåt stolle kan få för sig i vårsolen...

Glöm inte detta.. Kör aldrig på skärtorsdagen!!!:tummenupp

Nä, och kör aldrig på fredag den 13de, och kör aldrig under stegar, och glömm inte att kasta hjälmen över vänster axel om en svart katt korsar vägen.

:) :rolleyes:

Skär-torsdagen = EMUdagen :)

EDIT: Dohhhh, menar ju såklart EMO :näsblod

Last edited:
Jag tycker inte att nån ska få köra förrän det är hojväder i hela sverige.

Rätt ska vara lika.

Jo jag håller med om att man ska akta sig för skärtorsdagen, förra skärtorsdagen var jag ute och gled med hojen så kom det ett par påsktanter som kastade ägg på min fina hoj, snacka om att det var knepigt att få den ren efter det :( :gnissla

Nä, och kör aldrig på fredag den 13de, och kör aldrig under stegar, och glömm inte att kasta hjälmen över vänster axel om en svart katt korsar vägen.

:) :rolleyes:

å glöm inte att kasta en Limez över vänster axel när ett par fjortisar passerar ett övergångställe.

Jo jag håller med om att man ska akta sig för skärtorsdagen, förra skärtorsdagen var jag ute och gled med hojen så kom det ett par påsktanter som kastade ägg på min fina hoj, snacka om att det var knepigt att få den ren efter det :( :gnissla

Skojja inte! Jag var också ute förra skärtorsdagen! Då kom en gammal kärring flygande på en kvast och hon körde mot väjningsplikt, så hon drog rätt in i sidan på min hojj och sen stack hon bara.. Det var ingen lek att få ut pengar från försäkringsbolaget med den storyn kan jag säga :näsblod

Jag tror att påskkärringarna är i maskopi med försäkringsbolagen

Skojja inte! Jag var också ute förra skärtorsdagen! Då kom en gammal kärring flygande på en kvast och hon körde mot väjningsplikt, så hon drog rätt in i sidan på min hojj och sen stack hon bara.. Det var ingen lek att få ut pengar från försäkringsbolaget med den storyn kan jag säga :näsblod

Man blir så trött när sånt händer :mad: Jag tycker att dessa flygande kvastar bör förbjudas :fakta

Jag tror dem är avundsjuka på våra :hojraket då dem bara får åka på en kvast

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!