Skärpning

• Thread starter Thread starter EBS
  • Start date Start date
cRoC skrev:
...då sitter inte jag och skriver i flera minuter för att hjälpa killen/tjejen.
Exakt, man tar inte alla inlägg lika mycket på allvar. Att skriva så korrekt som möjligt gör tillvaron lättare för läsare och minskar risken för missförstånd.

lite väl mycket tjafs om stavning, däremot kan det vara jobbigt om nån skriver med mycket grammatik fel.
jaja, tycker ni gafflar om helt skruvade saker när ni tar upp nåt här på 125a forumet, förök få bort:
"mito vs rs" :zpy "hur snabbt accar rs125 0-100" :zpy "vilken hoj ska jag välja?" :zpy osv. osv.

För det mästa brukar jag trycka på förhandsgrandska inlägget innan jag postar det. Men ibland orkar man inte läsa igenom det då bli det lite fel ibland. Men vissa är ju extrema som sagt

:) :tummenupp :)
Freppa skrev:
Exempel:

_________
Ja tjöpte en nY håjj i vekkan. feTT va denn går nU ska ja tjöpa en jolly råger pipa ock trim te dEN *smajl* jAG kåmmer dra alla på stripen i såmmar! NU en fråga???? Hur forrt axxelerrerar en rd125:a utan drevning? min brårsa ha typp FETT med prylar på sin åck den görr typ 0-100 på 4,2 seckunder!
_________
Jag köpte en ny hoj i veckan. Den går fort som fan. Nu tänkte jag köpa en (sätt in valfri 125 pipa här) och trimma den. Jag kommer dra alla på strippen i sommar. Nu en fråga: hur fort accelererar en rd125:a utan att man har drevat om den? Min bror har kittat sin hoj med allt som går och den gör 0-100 på 4,2 sekunder!
_________

Vilken text var lättast att förstå?

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back