Skärpning med anmälan!!

Lindhracing

It's an attitude, not a wheelsize...
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
Honda CR 500 & Husqvarna Rödmyra
SMK Gävle kör sin deltävling i Sverige Cupen den 6/8 och anmälningstiden gick ut den 22/7, alltså i fredags. Idag har dom 10 anmälda soloåkare och 3 st quad!! :confused:

Alla jag pratar med tycker att det arrangeras för få tävlingar, men jag börjar undra. :va Se för F*N till att anmäla er IDAG :6surkart :hördu , och påminn alla kompisar ni har som ni vet vill köra. Annars tror jag att vi riskerar att tappa en arrangör som ändå försöker... :huvet

Bertil Carlsson i Gävle nås på bertilcarlssonsmk@hotmail.com eller 070-3779166.

Magnus

Tjena!

Hur avanmäler man sig till Strängnäs? Nyckelbenet gick av. :död

Lindhracing skrev:
SMK Gävle kör sin deltävling i Sverige Cupen den 6/8 och anmälningstiden gick ut den 22/7, alltså i fredags. Idag har dom 10 anmälda soloåkare och 3 st quad!! :confused:

Alla jag pratar med tycker att det arrangeras för få tävlingar, men jag börjar undra. :va Se för F*N till att anmäla er IDAG :6surkart :hördu , och påminn alla kompisar ni har som ni vet vill köra. Annars tror jag att vi riskerar att tappa en arrangör som ändå försöker... :huvet

Bertil Carlsson i Gävle nås på bertilcarlssonsmk@hotmail.com eller 070-3779166.

Magnus
Jag förstår inte hur ni inte får ihop anmälningar till Sverige cup?? Men Sm hoppa jag av iår pga tv licensen. Jag har inte råd med sådan utlägg detta året. Om det ska vara så dyrt så bör det finnas en buddgetklass som körs samtidigt eler något annat altenativ. .Dock kommer jag köra ALLA tävlingar nästa år utom Kalix. Om jag inte bryter något.

liljekvist skrev:
Jag förstår inte hur ni inte får ihop anmälningar till Sverige cup?? Men Sm hoppa jag av iår pga tv licensen. Jag har inte råd med sådan utlägg detta året. Om det ska vara så dyrt så bör det finnas en buddgetklass som körs samtidigt eler något annat altenativ. .Dock kommer jag köra ALLA tävlingar nästa år utom Kalix. Om jag inte bryter något.
Dissa kalix sådär!? Den var ju skitkul ju!

(förövrigt åker jag lika långt till alla tävlingar som du åker till kalix, så den ursäkten kan du inte komma med) :7peta

Hur mycket kostar tv bidraget då? Om man tänker långsiktigt så är det ju bättre för hela sporten, men ja vet att det kan va svårt att välja mellan att synas i tv och äta sjyst hela månaden...

Jocke W skrev:
Hur mycket kostar tv bidraget då? Om man tänker långsiktigt så är det ju bättre för hela sporten, men ja vet att det kan va svårt att välja mellan att synas i tv och äta sjyst hela månaden...

Det är nog inte den enda anledningen till att folk ratar SM. Rallycross banor är inga motard banor, hur gärna man än vill få det till det.

Sen kanske man inte ska överdriva TV-sändningarnas fördelar. Det är trotts allt svt24 det visas på som många inte har, och än mindre ens tittar på.

Tycker det visas alldeles förlite motard på tv.
Enligt mig en utav dom roligaste motor sporterna att kolla på.
Inte direkt så att någon tar ledningen me 20 sek och sedan kan hålla undan.
Går ibland lite på euro-sport men det är ju inte mycket o ofta direkt.
Så mer Motard te folket.

Har inte svt 24 :(.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey