Skärmstabilisator

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Någon som vet vart man kan beställa en sådan till KTM framskärm?
Vet att det är enbart i posörsyfte men det står jag för :slicka
 
ktm/husaberg orginal...... kan de vara någe? :tummenupp

Marals76 skrev:
Någon som vet vart man kan beställa en sådan till KTM framskärm?
Vet att det är enbart i posörsyfte men det står jag för :slicka
 
Tom Byron skrev:
ktm/husaberg orginal...... kan de vara någe? :tummenupp

Inte kollat upp det närmare. Kanon att det finns orginal får bli till att köpa.
Någon som har prisuppgift?
 
i kolfiber kostar den 435,10kr och i vanlig plast 176,71kr (tror jag) :)

//@
 
Ska du ha kolfiber staget så går det väl på närmare 500:- men jag köpte ett blått till min Husa för 80:- på M&F. Vet inte vilka färger det finns mer än gul-blå och kolfiber, finns dom i svart? någon som vet?
 
Finns i svart, satt org på min supercomp -02a

Evil M skrev:
Ska du ha kolfiber staget så går det väl på närmare 500:- men jag köpte ett blått till min Husa för 80:- på M&F. Vet inte vilka färger det finns mer än gul-blå och kolfiber, finns dom i svart? någon som vet?
 
Men vad ska du med staget till?? Det blir ju bara fult på den korta motardskärmen, å den flexar inte mycket heller så du behöver den inte. Blir lite tårta på tårta..... inte Posör, utan bara fult ju :va

Marals76 skrev:
Fan nästan lika mycket som en ny framskärm. Kostar att vara posör :banana
 
Tom Byron skrev:
Men vad ska du med staget till?? Det blir ju bara fult på den korta motardskärmen, å den flexar inte mycket heller så du behöver den inte. Blir lite tårta på tårta..... inte Posör, utan bara fult ju :va

Snyggt med lite färgbrytning, tycker i varje fall jag. :7peta
 
Marals76 skrev:
Snyggt med lite färgbrytning, tycker i varje fall jag. :7peta
Gör som på Husa då. En liten dekal i "brytande färg" med samma form som stabilisatorn :tummenupp

Bild på mig från Åsen för att visa hur otroligt snyggt det blir.
 

Bifogat

  • 10 jocke i ejes_.jpg
    10 jocke i ejes_.jpg
    46.5 KB · Visningar: 89
Supermoto skrev:
Gör som på Husa då. En liten dekal i "brytande färg" med samma form som stabilisatorn :tummenupp

Bild på mig från Åsen för att visa hur otroligt snyggt det blir.

Pinsamt med sant något som du gjort verkar vettigt :tungan
Blir att åka förbi en reklamfirma o köpa lite material. :tummenupp
 
Marals76 skrev:
Pinsamt med sant något som du gjort verkar vettigt :tungan
Blir att åka förbi en reklamfirma o köpa lite material. :tummenupp
Och vassego' för tipset :arsele :lol
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top