Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Passar inte den som finns till Husaberg?Marals76 skrev:Någon som vet vart man kan beställa en sådan till KTM framskärm?
Vet att det är enbart i posörsyfte men det står jag för![]()
Marals76 skrev:Någon som vet vart man kan beställa en sådan till KTM framskärm?
Vet att det är enbart i posörsyfte men det står jag för![]()
Pricis den jag tänkte på.Tom Byron skrev:ktm/husaberg orginal...... kan de vara någe?![]()
Tom Byron skrev:ktm/husaberg orginal...... kan de vara någe?![]()
Evil M skrev:Ska du ha kolfiber staget så går det väl på närmare 500:- men jag köpte ett blått till min Husa för 80:- på M&F. Vet inte vilka färger det finns mer än gul-blå och kolfiber, finns dom i svart? någon som vet?
d1ce skrev:i kolfiber kostar den 435,10kr och i vanlig plast 176,71kr (tror jag)
//@

Marals76 skrev:Fan nästan lika mycket som en ny framskärm. Kostar att vara posör![]()
Tom Byron skrev:Men vad ska du med staget till?? Det blir ju bara fult på den korta motardskärmen, å den flexar inte mycket heller så du behöver den inte. Blir lite tårta på tårta..... inte Posör, utan bara fult ju![]()

Gör som på Husa då. En liten dekal i "brytande färg" med samma form som stabilisatornMarals76 skrev:Snyggt med lite färgbrytning, tycker i varje fall jag.![]()
Supermoto skrev:Gör som på Husa då. En liten dekal i "brytande färg" med samma form som stabilisatorn
Bild på mig från Åsen för att visa hur otroligt snyggt det blir.
Och vassego' för tipsetMarals76 skrev:Pinsamt med sant något som du gjort verkar vettigt![]()
Blir att åka förbi en reklamfirma o köpa lite material.![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |