Skära i slicks?

Miss_Orchidee skrev:
hehehe, så sant så sant, ne han har egen lägenhet ryktas det.. Party varje fredag Vettni ;) , akta er för vakten bara... hon är illsk har ja hört :rolleyes:

Fel. Lördagar.

Är det ombeskitgning som gäller om man åker fast? Med fel däckstyp?

Hagster skrev:
Fel. Lördagar.

Är det ombeskitgning som gäller om man åker fast? Med fel däckstyp?

Man kan bli av med körkortet om man åker med båda däcken nerslitna under tillåten gräns har jag hört... Frågan är vad som är värst. Olagligt eller kriminellt?

Bollox skrev:
Man kan bli av med körkortet om man åker med båda däcken nerslitna under tillåten gräns har jag hört... Frågan är vad som är värst. Olagligt eller kriminellt?

Varför skulle du kunna bli av med kortet för det????

Bollox skrev:

Man får böter! Johno blev stoppad med slcik och han fick böter!

Tro inte på allt du hör...

oscar skrev:
Min chef heter Greg... :va
En arbetskamrat kom in när ja satt å surfa å sa de där är ju oskar, han gjorde ja lumpen med. Var visst din chef eller nått där, du var väll MC ordonans ? Antar att de var där du lärde dig köra fort me hojar som ryker ;)

/R

trollkarlen skrev:
En arbetskamrat kom in när ja satt å surfa å sa de där är ju oskar, han gjorde ja lumpen med. Var visst din chef eller nått där, du var väll MC ordonans ? Antar att de var där du lärde dig köra fort me hojar som ryker ;)

/R

Jag var inte mc-ordonans... :va

Det enda som ger ett bra resultat, är en däckskärare. De är vanligast hos supermoto-folket på förekommen anledning (om man nu inte kollar runt bland däckverkstäder). Att köpa en ny går på allt från en tusenlapp för enkla (och dåliga) skärare, till 5-6 tusen för proffsmodeller. I stort sett ett U- eller V-format skärblad som är uppvärmt så att det smälter sig genom gummit.

Jag köpte en Truckmaster-15 från Svepang (finns ej i katalogen) för ca 5 loppor och den är riktigt trevlig att jobba med - men är det värt pengarna ? Nja... :) Man kan ju ta den med sig till tävlingar och hyra ut sina tjänster för några slantar per sula... :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman