Skämmes på er!

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Nästan hälften av de hojåkare som röstat i pollen på förstasidan kan inte knäskrapa. Skandal! :mad:

:tungan

Jag kan inte knäskrapa men det kommer.
Med 5 veckor gamalt körkort, allvädersställ och bara testat bana en gång så ska man inte kunnda det, om man inte är en naturbegåvning, och det är inte jag :huvet

Fånig poll, klart alla kan knäskrapa.
Vågar man inte luta motorcykeln så är det ju bara att köra nära en vägg och spreta med knäna.

Fånig poll, klart alla kan knäskrapa.
Vågar man inte luta motorcykeln så är det ju bara att köra nära en vägg och spreta med knäna.

Hahaha, det ska jag göra nästa gång :tungan
Nehdå, ska trycka upp en bild på mitt dåliga nerlägg och ha ovanför datorn så jag kan bli lite förbannad varje dag över min feghet.

Um, jag har inga puckar på mina skinnbrallor och kör bara gata så jag kan inte säga att jag riktigt har försökt att få knät i backen. Det blir ett nej då va?

Edit: Eller ska man ge fan i att rösta alls alltså?

Last edited:
Jag kan inte knäskrapa. Det skulle ju förstöra jeansen. :skrämd

Kör i shorts, problemet löst!

Nej, jag kan inte knäskrapa, inte för att jag har försökt heller, jag är touringnisse...

Det kändes IOFS som att det var nära att knäskrapa när jag huligankörde lånad 125'a, men jag ville inte vinkla ner goretexbrallorna och känna efter.

Last edited:
Att uppnå någon slags knäskrapsnivå som SH-förare verkar vara viktig för vissa, typ som att det då per automatik skulle göra densamma till en direCkT!!!11 bättre förare :D

Man blir ju förbannad att detta inte ingår i Steg 1 på SMC's utbildning. Dom kan ju inte fatta nånting asså... :rolleyes:

Allt är skrapat (rygg, mage, armbågar, hjälm)!

BTW, färdigskrapade puckar bytes gärna mot oskrapade och fräscha :banana

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...