SKÅNE: regnet det bara öser ner...

Jacuzzi

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
Z
Någon mer som stör sig på det vidriga vädret vi har här nere? Tog kortet för en vecka sedan och det har inte blivigt jätte mycke hojåkning sedan dess. :huvet
Ge oss SOL:Bugar

Det kallas klimatförändringar.
Vissa hävdar att dom inte finns.

Ja visst är det väldigt ovanligt att det regnar i Sverige på sommaren...

Lite ovanligt är det dock att det kommer 250 mm istället för normala 50 mm på under juni... Men detta är bra för hojintresset, för visst är många riktigt sugna nu på att köra:tungan

Det e bara å åk...kom precis 2st här utanför, dock nån stackars semesternissar från england.

Funderar lite på att sälja hojen o köpa mig en vattenskoter istället.....
:näsblod

Äh skärp er, det regnar VARJE år i början av sommaren, sen får vi stekande sol och 30+ i början, sen 20+ ända in i oktober.

Det är inte svensk sommar, som alla suckar över i varje hörn, det är början av sommaren
och det får man ta för den kanonsommaren vi har här nere (efter regnet).

jag ser det såhär att när det regnar så kan man passa på att jobba arselet av sig. Då har man mer tid till hojande när det blir fint väder igen!

Var ute och körde lite bil igår och på vägen ut mot bulltofta ser jag ett par bilar som ligger och flyter under en viadukt :tummenupp najs väder!

räkna med att vägarna blir fulla av moppefuckon och mc-nissar såfort det torkar upp! :tummenupp

Äh, bra för gräsmattor och om ni jobbar istället för köra hoj så håller ni Sverige igång :tungan

Själv har jag bra väder här uppe i Stockholm och sitter och tittar ut över solig golfbana från mitt arbetsfönster. En fläkt håller kontoret svalt och skönt :)

Vill ni köra utan regn, åk upp till Sveriges vackraste stad, Sveriges framsida = Stockholm :D

Skåningar och våra vänner från Sveriges framsida påpekar gärna vad som är dåligt i Stockholm, men en sak är klar här har vi bra mycker väder i alla fall :D

Har åkt varje dag den här veckan, så välkomna till det soliga Stockholm.

Det kallas klimatförändringar.
Vissa hävdar att dom inte finns.

Suck... Är det varmt en vecka heter det att det är klimatförändringar. Är det regn en vecka heter det att det är klimatförändringar.

Förr i tiden skyllde man på Gud, nu är det koldioxidhysterin som är den nya religionen.

just nu är de inte sol men de går o åka hoj..
har haft semester i snart 3 veck o dom dåliga dagarna går lätt o räkna på en hand :)

Suck... Är det varmt en vecka heter det att det är klimatförändringar. Är det regn en vecka heter det att det är klimatförändringar.

Förr i tiden skyllde man på Gud, nu är det koldioxidhysterin som är den nya religionen.

Suck.
Jag har ingenstans nämnt koldioxid.
Sen är det rätt att skilja på klimat och väder. Klimatet har ändrats. Det är fakta.
Vad det beror på är en annan debatt.

Det som stör MIG mest är att tidningarna nu hittat ett nytt fenomen att använda begreppet "kaos" på.

Förr hette det "oväder", och inte "kaos". Om Aftonpladdret får som de vill, så kommer man om 10 år att ropa "åh, titta, det är regnkaos ute" när det börjar duggregna.

Det som stör MIG mest är att tidningarna nu hittat ett nytt fenomen att använda begreppet "kaos" på.

Förr hette det "oväder", och inte "kaos". Om Aftonpladdret får som de vill, så kommer man om 10 år att ropa "åh, titta, det är regnkaos ute" när det börjar duggregna.

:hihi :hihi :rofl :rofl :rolleyes: :rolleyes:

Suck.
Jag har ingenstans nämnt koldioxid.
Sen är det rätt att skilja på klimat och väder. Klimatet har ändrats. Det är fakta.
Vad det beror på är en annan debatt.

Klimat genomgår en ständig förändring och har alltid gjort det, både upp och ner i temperaturerna.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman