Sjukt!!

Nja stämmer säkert fast något som inte stämmer är att det är lagligt som det står i texten. Kallas tidelag och kan ge fängelse :3freak

Måste vara jäkligt sjuka människor som håller på med sånt.

Men jag tycker att ALL typ av misshandel o skötsel ska vara straffbart. Inte bara sådana här extremfall..

Var inne på blue vision uppe i sthlm för inte så länge sedan och efter att jag hade varit där så berättade en polare att det för inte så länge sedan gick att välja djursex-film inne i runkbåsen. Kan det stämma verkligen? Borde precis som barnporr vara förbjudet isåfall!
Sjukt är vad det är iaf!

Tidelag är faktiskt inte olagligt, jag har för mig att det avkriminaliserades i samma veva som homosexualitet. Men det är fullständigt vansinnigt att det fortfarande är lagligt.

URRninja skrev:
Tidelag är faktiskt inte olagligt, jag har för mig att det avkriminaliserades i samma veva som homosexualitet. Men det är fullständigt vansinnigt att det fortfarande är lagligt.

Stämmer... Jag läste det oxå i tidningen för nån månad sen. Vetrinärer hade tydligen rasat över att många djur (speciellt katter och hundar) var skadade i "ändpartiet".

Riktigt sjukt! Men det ska ju finnas folk till allt tyvärr! :fatta!

/Grim

På den lokala porrbutiken i hbg har de en hel vägg full med skiten! Nästan mer djur än vanlig porr :va

Enligt texten var det olagligt att ha homosex fram till 1944. Med den utvecklingen så kanske runt 2090 blir det tillåtet även med barnporr. Vad är det det heter? "Man vänjer sig"

Sex med djur är helt okej, om båda är med på det :fakta

:läs, humor.

Tidelag är inte olagligt, men djursex faller oftast in i kategorin djurplågeri, och det är lyckligtvis olagligt.

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen