Sjukt!!!!

Jag blir så jevla förbannad! :mad:

Alla som känner med sig kunna flippa så mycket att man dödar en annan person av liknande anledning. Kan fan hänga sig nu direkt. Vi vill inte ha er i vårt samhälle, idioter! :finger

\Masonit

Masonit skrev:
Jag blir så jevla förbannad! :mad:

Alla som känner med sig kunna flippa så mycket att man dödar en annan person av liknande anledning. Kan fan hänga sig nu direkt. Vi vill inte ha er i vårt samhälle, idioter! :finger

\Masonit

:fakta :fakta :fakta :fakta :fakta

Känn efter...... vågar ni inte lägga er på spåret i nattens mörker så ring mig så avslutar jag det åt er :mad:

Fan va ledsen man blir.

Nu måste man vara beväpnad om man ringer på hos grannen, kör motoecykel, kör bil, äter på restaurang........ FÖR FAN!!!
RENSA!

Jo, det är hemskt att läsa. Men det anknyter inte till mitt fall...

Och blir det formell anmälan, motanmäler vi givetvis för frihetsberövande och hoppande på golv...

Men kan ingen svara på min fråga???

Får man föra oväsen klockan 1830 på en lördag eller inte?

Zana skrev:
Jo, det är hemskt att läsa. Men det anknyter inte till mitt fall...

Och blir det formell anmälan, motanmäler vi givetvis för frihetsberövande och hoppande på golv...

Men kan ingen svara på min fråga???

Får man föra oväsen klockan 1830 på en lördag eller inte?

Du får inte föra oväsen över huvudtaget. Men musik kan du spela till 22:00 :hej

Enligt artikeln var det ett knivslagsmål som slutade med en död och två skadade - bl a den anhållne. Vad fan är det med er, kan ni inte läsa?

Er lust att döma utan att veta något ländar er icke till heder :fakta

UrbanTiger skrev:
Står det att 31-åringen hade kniv ?

Är jag blind LR jhar jag urshlig läsförståelse :kocko
Det står att det var ett knivslagsmål och att flera blev skadade. Med min terminologi är det fler knivar än en inblandade i ett knivslagsmål. Men skit samma, ni kan ha rätt för er och ni kan ha fel för er - ni vet ingenting och skall inte vara så snara att döma :fakta

Bingo skrev:
Det står att det var ett knivslagsmål och att flera blev skadade. Med min terminologi är det fler knivar än en inblandade i ett knivslagsmål. Men skit samma, ni kan ha rätt för er och ni kan ha fel för er - ni vet ingenting och skall inte vara så snara att döma :fakta

Killen i fråga som dog nu hade ingen kniv, 29åringen som gick till attacj hade en kniv i handen men det såg inte 30åringen och han fick den i magen direkt.
Tjejen som följde med honom och blev attackerad hon med, hon klarade sig med skärsår över bröstet.
Hur fan killen med kniven blev skadad kan man undra :va

750RR

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN