sjukt lokal lokal-tv

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Om det här är old news, ignorera. Störtskönt:

[YOUTUBE-ID]zztQ3Gu-K94[/YOUTUBE-ID]

Alla delar är värda att se. :hihi

I hate to break it, men den är asgammal, Det finns fler avsnitt i serien på tuben.

Det tragiska är dock att det finns såna där inavelshålor.

Vadå? Jag skulle kunna tänka mig flytta dit. Känna mig som ett stjärnskott och få all den respekt jag inte förtjänar.

Jo jävlar, alla brudar skulle sukta efter "den nye killen", men sedan du har gett dom tre klamydia då?

Haha jag gillar starkt det om den upphittade nyckeln:
Den finns här och (paus eftersom hon måste kolla i pappren)........................................kan återfås :yoparty :rofl

Inavel någon? Deras morsa är deras lillasyster? Stor sannolikhet...

Frågan är väl om det här är på riktigt? Är det inte ett humorprogram? Det är sjukt bra hur som helst men om det är meningen att det ska vara ett humorprogram så är de här människorna riktiga genier. När finnen i skinnjackan kliver ur en volvo 340 med ett hemskt run to the hills cover i bakgrunden så är man ju nära att kollapsa.

Du föll för finskbrutna hårdrockscovers?

Nåja, alla har vi våra perverterade hemligheter... :hihi

Från deras gästbok

" Nå i nuläget har ju int Tombstone na låtar på youtube utan he som finns fö tär nu jiju opplaga oav privatpersoner. Feel free ti lag opp nain låt på youtube så läng låtan finns på heimsidon o på he sätte ji "utdela" ti allmänheten + ti bifog heimsidon som källo så folk får nain kännedom om bände. kommentar angåend "osajnat" kan man väl säg att e krävs no att samtliga fans ska registrer se o röst om man vill nå topplatsin... Meddleman på x3m hör som sagt int riktit ti anje hårdbitna Heavy Metal kulturen vilket jör e svåran fö Tombstone ti värv röster iaf froån ann sidons männskor."

Johan från bandet talar till fansen. Det är okej att lägga upp låtar på youtube om man länkar till hemsidan och sånt.

Edit: Vi firar en inbiten jägare som firar sin 70års dag på en stubbe i skogen. Alltså det här är så jävla guld så det finns inte. Om det här fanns på dvd så skulle jag tveklöst köpa det.

Last edited:
Det är ju lite gulligt. Frågan om de tycker det är kul med utsoknes eller om man blir "våda"skjuten.

Vafan, sommarstugen ligger 1 mil ifrån Malax (detta avstånd är för vanligt folk som att ta bilen till närmaste kiosk och köpa snus)!

Bra video iaf! :hihi

Haha :rofl

Det får dom inavlade bönderna från skåne att verka som nobelpristagare :hihi

Jag som vart i Malax/Närpes/Wasa och allt tillhörande alla somrar. Det som är konstigast är att de flesta i killar (iaf om man kommer ut till landsbygden) ser ut som tomtar/rednecks/retards/emorockers m.m. men damerna är förjävla snygga! :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg