Sjukt billigt!!

Noll-Koll

Sporthojsnörd
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
450 exc
Vet inte om den här firman har varit på tapeten här på Sh tidigare?
Dax att fixa gruppköp och dela på en 40fotare!
Undrar hur dom kan tex sälja splitter ny Honda Trx 400 quad för 2500 dollar... http://www.thevantor.com/

Bara att betala i förskott och se glad ut...

Ärligt talat $3600 för en zx6a och $6000 för en 1098a är nog en bra bit under vad Kawa och Ducce tar mot sina generalagenter. Luktar surströmming om du frågar mig...

Vissa av bilderna ser dessutom ut att vara på USA specade hojar (sidoreflexer på framgaffeln).

Säger inte att det är bluff men jag skulle vara väldigt försiktig...

Edit. Säger sig vara störst i Indonesien, men domänen har bara funnits i ett år. Reggad via holländsk adress med danskt(!) telefonnummer (+45..) http://www.whois.net/whois/thevantor.com

Last edited:
snälla, innan du bestämmer dig för att köpa därifrån så läs först igenom ALLA trådarna här på SH om diverse blåsningar och företag som är jättebra och jätte billiga och vill ha förskottsbetalning. efter det kan du handla där, om du nu tycker det verkar vara ett vettigt allternativ. lycka till

Kan inte du köpa & sedan berätta hur det gick, om du fick någon hoj, hur lång tid det tog, hur mycket extra avgifter som tillkom med mera? :)

Är det för billigt mot vad det borde vara så är det bluff 99 gånger av 100.

Kolla hur många hojar dom anger att dom har i lager av varje...

55st ducati 1098 och 58st zx10-08....bara att handla...:rolleyes:

baaa... luktar scam lång väg. "beställde" en 1098 o såhär ser det ut då.

Transaction has been saved

Thank you xxxx, because has ordered the product from us,

Here is the info of your transaction, we have also sent the copy to your email.

New 2008 Ducati 1098 Termigoni - @US $ 6,000.00 - Weight:0 gr
Stock: 55 item
Qty: 1 item
Total Price: US $ 6,000.00
-------------------------------------------------
SUB TOTAL: US $ 6,000.00

Destination: - US $ 0.00 / gr
Total Weight: 0 gr
Delivery Fee: US $ 0.00

TOTAL SHOPPING US $ 6,000.00

Please make the payment to our bank account this below:

Telegraphic Transfer (T/T)
ACC: Please email us for bank details.
Bank name: PERMATA Beneficiary Name: HARDIANSYAH Account number: 1010118022 Branch: ATRIUM SENIN Bank Address: SULAWESI UTARA - INDONESIA Swift Code: BBBAIDJA

After your payment sent out, please confirm us about your payment through transaction journal via your member area.

Once again thank you for order our product.

Thanks and best regards, Thevantor.com

Dom behöver ju bara lura några stycken varje månad för att tjäna en reäl hacka. Någon hoj lär ju inte dyka upp om man betalar.

Hmmm...

Skulle vi inte kunna göra varsin beställning på en 1098? Skulle vara intressant att kontakta "företaget" och fråga varför lagersaldot inte minskar i takt med beställningarna.

Edit: Glöm det förresten. Dom skulle bara, (om dom ens svarade), påpeka att dom inte sålt något förän pengarna sats in på deras konto.

Bad idea...

måste ha världens största lagerhall:gnissla

Last edited:
Kan inte alla här tokbeställa och så tror dom att "nu har vi grävt guld" ... sedan polisanmäler någon dom, eller alla :D så får de lite att jobba med iaf, på riktigt.

Hmm... dom skryter ju ju med att dom är störs i indonesien, och visst... det bor väl ca 270 miljoner människor där.

Men att ha 1751 st hojar (dom det inte stod antal på tog jag bara 1 av) i lager verkar inte ekonomiskt. Speciellt inte eftersom jag under mina 6 veckor där inte såg nåt större än 250cc så verkar det inte så troligt.

Jag summerade bara hojarna då! Sen får man ju lägga till alla atv's osv...

Luktar det bajs, är det nog bajs.

/Lucky9

I Sverige är hojjarna dyrare med tanke på att det är ett lägre utbud och inte så många konkurrenter.. I tyskland är hojjarna billigare med tanke på att det är fler som köper hojjar där dvs att alla beggade / nya hojjar är billigare med tanke på att dom måste konkurrera med dom andra och att fler säljs, i indonesien med 270 miljoner invånare har ett ännu större utbud och lägre priser, men det här låter lite väl billigt men men.. vem vet.

/Petai

Pss Stavfel bjuder jag på :)

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!