Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sportarn skrev:Hitta dom här hojarna på nätet och funderar på om dom driver med mig.
En sprillans ny R1 för mindre än 50 000?![]()
Här är länken i alla fall. MC
Nån som ska med till England snart?
sportarn skrev:Hitta dom här hojarna på nätet och funderar på om dom driver med mig.
Här är länken i alla fall.
duc916 skrev:Intressant är vad Bilprovningen/lagen säger om att man reggar en MC som
visar Miles per Hour istället för km/h...? Någon som vet?
Att dom visar miles spelar ingen roll, tänk hur många gamla raggarbilar som tas hem från usa och visar miles. Även många gamla Rolls Royce visar miles, så det tror jag inte är några problem.duc916 skrev:Intressant är vad Bilprovningen/lagen säger om att man reggar en MC som
Dessutom är de väl högerstyrda...![]()
Som vanligt inom EU så ska moms betalas på nya hojar som importeras.
"Nya hojar" är att de ska ha gått mindre än 600 mil SAMT varit inreggade
mindre än 6 månader i "värdlandet". Alltså ska båda kriterierna uppfyllas.
(ovanstående får givetvis räknas om till "miles/hour".
duc916 skrev:Intressant är vad Bilprovningen/lagen säger om att man reggar en MC som
Crillemannen skrev:Räkna med mig också, 46000 för en ny cbr 1000.
Är ju tokbilligt eller ett sjukt skämt, man får hoppas på det första...![]()
Fattar fortfarande inte varför du måste ändra till km/h. Sen det med ljuskäglorna tar väl inte ens en timme att fixa. Står väl till och med i instruktionsboken hur man gör det.Kawwa skrev:Tänk på att det är vänstertrafik i Storbrittanien, styret sitter således på Höger sida !!!![]()
Nä, men det blir lite pyssel innan registrering i Sverige. Ändra på hastighetsmätaren till Km/h och byta strålkastare, då dessa lägger ljuskäglan åt "fel" håll. Det är väl det jag kan komma på nu, men det borde vara allt.
sportarn skrev:Att dom visar miles spelar ingen roll, tänk hur många gamla raggarbilar som tas hem från usa och visar miles. Även många gamla Rolls Royce visar miles, så det tror jag inte är några problem.
sportarn skrev:Fattar fortfarande inte varför du måste ändra till km/h. Sen det med ljuskäglorna tar väl inte ens en timme att fixa. Står väl till och med i instruktionsboken hur man gör det.
sportarn skrev:Att dom visar miles spelar ingen roll, tänk hur många gamla raggarbilar som tas hem från usa och visar miles.
Varför skulle man bli lurad?Calypso skrev:Bli inte lurade bara.
det står att den har ABS????? que?sportarn skrev:Hitta dom här hojarna på nätet och funderar på om dom driver med mig.
Det är kanske den står under chopper/cruiserRavetrancer skrev:det står att den har ABS????? que?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |