POCKET BIKE R1 KOPIA 1500
HEJ ASSÅ DET HÄR VÄRSTA GREJEN!
DET ÄR EN POCKETBIKE YAMAHA R1 KOPIA 49,CC 2 TAKT,LUFTKYLD!
den har skivbromsar fram och bak och den e ganska stor asså det e en utav dom största modellerna i pocketbike! lagom åldern att köra den e väl 11-60 år!den toppar ca 80-85 km/h!!den e aldriganvänd helt ny i kartong med kvitto och alla verktyg!den har hastighetsmätare,batterimätare och bensinmätare!nypris var 5695 kr! men jag säler den så billigt för att affären tar inte tillbaka den (konstigt nog) och det e inte många som köper en pocketbike för 6 tusen eller typ 4 så än att vänta jätte länge så säljer jag den billigt så att jag får pengarna snabbt för jag behöver dom! den har lampor fram/bak blinkers tuta m.m OBS. sist men inte minst jag köpte lustgas med och det är ungefär 10 liter men om man ska köpa med lustgasen så kostar det 2000 kr! den har extra fotpinar! det e elstar på den och dragstart!elstarten funkar alltid om man sätter den på laddning en natt varje vecka så den räcker och man får två laddare med! det finns 3 nycklar till den!DEN ÄR FRÅN 05 HELT NY!den har ettt sätt att om man kör och den känner på att man snart kommer att krocka så vibrerar stolen så att man hinner bromsa!det e en automat så det e bara att gasa på!
mitt mobilnummer är 0734443543 och jag svarar på mail oxå! först till kvarn!!! asså bilden har ingenting med detta att göra! Pris 1500:-