Sjukt billiga eller billiga mc annonser.

Barbone skrev:
Här var det bara att handla.
superpris.nu

Varför göra en sida för att konkurrera med blocket.se? Koll´s sökmotorn är ju skitdålig, mindre annonser och besökare.. Koll suger enligt min uppfattnig.

Det räcker väl att blocket finns. Skit drygt och hålla på att söka på 10 olika sidor..

EZrideR skrev:
Jag reagerade oxå på denna hoj... det sjuka är att om man hittar nåt som är jättebilligt blir jag iaf. fundersam om det är nåt fel på den.. :va

jag ringde till honda o sa att jag ska köra rookie 600... dom släpper en ny -04a för 58´..... det e billigt.....

Chronic skrev:
Ducati Monster 900cc årsmodell 96. Miltal ca:2800
Pris 53.000,- Utan helsystem 48.000,-
Billigt eller inte följer man bikes rek prislista är allt billigt men de finns ju miljoner hojar någon viker sig slumpar för 42
Försökte sälja min vfr honda låg lågt ingen ringde tills en dag då en tokfan från haparanda sa jag ska ha den pengar på kontot nästa dag osedd!!.
3v senare hämtade han hojen utan att blinka ... ja dessa norrläningar....

EZrideR skrev:
Jag reagerade oxå på denna hoj... det sjuka är att om man hittar nåt som är jättebilligt blir jag iaf. fundersam om det är nåt fel på den.. :va

Jo man tycker ju det. Men sanningen är att det finns "klipp" på blocket lite då och då. Kan ju alltid be om regnummer och kolla upp hojen.

Bollox skrev:
Nä men i Tyskland.

Är det inte snart så att sporthojar i tyskland är dyrare än i sverige? Vad jag har hört är det mest offroad hojar och custom åk man tjänar på att importera. Pratade med ´Vincent på Vincents Mc i Varberg. Han trodde att snart var det tyskarna som importerade från sverige för sporthojarna börjar bli så dyra i Tyskland.
Men vad vet jag :fyllisar

Murra skrev:
Min R6a kostade 37k och en polare köpte en fin gsx-r 600 97a för 34k så visst finns det.
japp 37k för en r6a är billigt! Men så är den även nerlagd i 200:a och så är dämparna i princip slut, duger väll till gatåka antar jag. Allt är ju relativt...

RG125 -87 säljes!

ny renoverad motor.
nya däck
extra avgassystem

nån som känner att deras -04:ans R1 är lite för seg slå till! :Bugar

pris kan diskuteras men, runt 8000:- till en nogrann ägare så jag vet att den blir ompysslad! :kär

Bifogat

• IMAG0009.JPG
    IMAG0009.JPG
    75.2 KB · Visningar: 72
Last edited:
granath_ skrev:
RG125 -87 säljes!

ny renoverad motor.
nya däck
extra avgassystem

nån som känner att deras -04:ans R1 är lite för seg slå till! :Bugar

pris kan diskuteras men, runt 8000:- till en nogrann ägare så jag vet att den blir ompysslad! :kär
Är det "sjukt billigt" då? En gammal polare (som jag iofs tappade kontakten med för ca 6-7 år sen) köpte en skapligt fräsch 92:a för 7 papp.

mb skrev:
Är det "sjukt billigt" då? En gammal polare (som jag iofs tappade kontakten med för ca 6-7 år sen) köpte en skapligt fräsch 92:a för 7 papp.

hehehe. jajaja, nu ska vi inte vara sånna, det är ju "kultvärde" :rolleyes:
ingen som körde på en sånn som liten som fått ett återfall? :gnissla

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup