Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
den där har jag med gjort, laddade allt vad jag hade nerrifrån min lägenhet 4 trappor det gick undan så innihelvete (jag hade SKITbråttom)
sista trappan flyger ner och skall stöta upp dörrn Pang säger det baraVilken jävla smäll det var mitt i natten och jag var full!
(Det svartnade för ögonen ett par sekunder)
Porten är låst på nätterna![]()

Jag och en kompis hade "Oll-tävling" för en massa år sen.
Jag sprang ikapp en gubbe på cykel och ollade han, då svarade min kamrat med att olla på en tjej i bankomatkön.
Jag och en kompis stod i kön till krogen, framför oss stod det nått jävligt stort tatuerat fanskap med skinnbrallor och väst. Då tog min kompis fram kuken och ollade han på skinnbyxorna. Tror det var rätt många som såg det, som tur var så märkte inte killen eller någon av hans vänner vad som hände i alla fall.
Annars känner jag en kille som var på fest och skulle pissa i en ölburk för han orkade inte gå på toan, det skvittrade rätt mycket utanför så han nöp av och sprang på toan istället. Han som ägde lägenheten torkade upp pisset och sprutade yes i ölburken för det luktade ju piss som satan. När killen kom tillbaks så kom han på att det vore ju kul att dricka sitt eget piss. Han spottade dock ut det jävligt fort och frågade: Vem fan är det som hällt diskmedel i mitt piss? BLÄ!
Samma kille har även ätit en fågel.
Vad äre med folk egentligen!?
Jag skulle tro att han är ganska ensam om det ja, han får dessutom in fyra mariekex innanför förhuden - hela.![]()
Hahaha Vilken legend.Samma kille har även ätit en fågel.
Hur länge sedan är det hon frös in ungarna?
Varför?
Har hon tinat dom?
Var dom goda?
han får dessutom in fyra mariekex innanför förhuden - hela.![]()
Eftersom jag saknar förhud har jag svårt att bedöma detta, men det låter onekligen imponerande!
Eftersom jag saknar förhud har jag svårt att bedöma detta, men det låter onekligen imponerande!
Ingen aning.. Jag hittades på en åker utanför Skövde..Är du oxå från Norrland?
edit: ingen åt bajs, stekpannan slängdes från balkongen....
Peter!? Nej, han var inte med den gången..Kock-Tinas bror, eller?![]()
Nu hände väl inte det här mig direkt men,
En av mina bättre polare har fått en hadfull kromosomer för mycket. Senast i present så fick han en såndär avgjutningssats avsedd för penis av sin flickvän. (det blir alltså en gummikopia av ens dragg)
Han har sparat den och hela tiden funderat på vad han ska göra med den.
Nu häromdan kom han till mig och funderade på att gjuta av sin 4årige sons lille daggmask och sedan hänga upp resultatet på väggen och hävda stenhårt att det är hans egen.![]()

Mäh!Vad äre med folk egentligen!?
Vi var och badade en gång förbi kom ett stimm på ett hundratal småfisk, jag dök och fick tag i en jävel 2cm lång, , upp till ytan och vrålade ................![]()
Jag har fångat en fisk kolla när jag äter upp den, sagt och gjort!![]()
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA