Rasorblade
Ny medlem
Nu har Aprilia sänkt priserna rejält!!!
prisex. SXV 550 82k
prisex. SXV 550 82k
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mig veterligen så står det inte en enda i butiken (bortsett från en som redan är såld då).Rea på hojar som tått för länge i butik![]()
De här priset är satt av Aprilia själva. Superbike skulle aldrig kunna sälja hojarna så billigt utan att gå rejält back om inte Aprilia hade sänkt priserna själva, och vad vore vitsen med att sälja med förlust?Börjar snart tro att du har provision på allt du säljer
Men de va ett förbannat bra pris![]()
Försäljningsknep eller inte, de låter jag vara osagt.Men jobbade inte du på den firman![]()
Försäljningsknep kanske![]()
.Börjar snart tro att du har provision på allt du säljer
Men de va ett förbannat bra pris![]()
Ta bort länken, de är reklam och bryter mot reglerna
Jo de är jag ju fullt medveten om, och de ska sägas att än så länge så har de varit ungefär 300 mil av "pure fun"Fast då hade du varit utan hoj de här månaderna och hur kul hade det varit?.
. Den e helt sjuk den hojen. Man blir lika förvånad varje gång man sätter sig på den, att den kan gå så gott.
.Reklam för Aprilia isf. Eftersom priserna gäller hos alla återförsäljare av märket (om inte jag är fullständigt ute och cyklar på halt vatten).
Jo de är jag ju fullt medveten om, och de ska sägas att än så länge så har de varit ungefär 300 mil av "pure fun". Den e helt sjuk den hojen. Man blir lika förvånad varje gång man sätter sig på den, att den kan gå så gott.
Nu blir de ju snart Silmotos titan-system på också.

skriva en tråd o länka till företaget man jobbar på är helt klart reklam![]()
skriva en tråd o länka till företaget man jobbar på är helt klart reklam![]()

Fortfarande reklam...![]()
. .
Undra vad som hade hänt om en ickemoderator gjorde en sådanhär tråd?
Undrar du inte vad som hänt om han inte jobbat på en mc-firma?
Polaren köpte sin 5.5 för 75 tusen. En 07 som försäljaren beställde hem, alltså ingen demo hoj eller likande. Först skulle han ha 80 tusen men han fick ner den till 75. Han fick den för en månad sen...
Vet inte vad firman heter men det var uppe i Norrköpning han var och hämtade den, kan väll inte vara för många som säljer Aprilia där.
Aprilia Sverige går ut med ett rekommenderat pris. Så får sedan varje apriliasäljare sälja dem hur billigt de vill.
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |