ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
måste dela med mig av en av de sjukaste drömmar jag haft på länge.
börjar typ med att jag har problem med mitt ben/knä.
jag vill inte till doktorn o jag känner tydligen en kille som kan fixa det, men jag vill fixa det själv..
felet är att det e svullet o konstigt.. operation e nödvändig.
jag skär upp med en skalpell ett snitt under knäet för att sedan hitta felet...FISKPINNAR! jag har för mycke fiskpinnar i mitt ben
dom såg goda ut..lagomt knapriga
iaf jag tar ut dom för o konstatera att benet blir för litet..
jag drar upp som en dragkedja likt en byxa med innerben, längst ner på benet o pular i fiskpinnarna igen, dock inte alla då problemet var för stort ben..
ja de bli hyffsat tyckefr jag o drar igen allt för att konstatera att alla fiskpinnarna samlats i en klup på ett ställe. alltså måste de öppnas igen men jag ber tydligen den där snubben jag känner o fixa det då jag börja bli lite yr, han har förstås inte tid för han sitter o spelar poker.
sen vakna jag upp
Tyd den ni
börjar typ med att jag har problem med mitt ben/knä.
jag vill inte till doktorn o jag känner tydligen en kille som kan fixa det, men jag vill fixa det själv..
felet är att det e svullet o konstigt.. operation e nödvändig.
jag skär upp med en skalpell ett snitt under knäet för att sedan hitta felet...FISKPINNAR! jag har för mycke fiskpinnar i mitt ben
dom såg goda ut..lagomt knapriga
iaf jag tar ut dom för o konstatera att benet blir för litet..
jag drar upp som en dragkedja likt en byxa med innerben, längst ner på benet o pular i fiskpinnarna igen, dock inte alla då problemet var för stort ben..
ja de bli hyffsat tyckefr jag o drar igen allt för att konstatera att alla fiskpinnarna samlats i en klup på ett ställe. alltså måste de öppnas igen men jag ber tydligen den där snubben jag känner o fixa det då jag börja bli lite yr, han har förstås inte tid för han sitter o spelar poker.
sen vakna jag upp
Tyd den ni