Halogen
Apajävel!
Om någon hade sagt till mig för 15 år sen att år 2010 visar de reklam för salva mot fittsvamp och salva mot analklåda på tv så hade jag trott att vederbörande skämtade med mig. Det är fan inte klokt egentligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om någon hade sagt till mig för 15 år sen att år 2010 visar de reklam för salva mot fittsvamp och salva mot analklåda på tv så hade jag trott att vederbörande skämtade med mig. Det är fan inte klokt egentligen.
Precis, fräsch brud som går ut i skogen och skaver röven mot ett träd![]()
Jag tycker de e bra. För hon ser ju jäkligt snygg ut. O hade jag inte sett att hon haft analklåda hade jag mest troligtvis stött på henne om jag träffa henne på krogen
För hur kul e de o få ta me en brewd hem, för att sen inse att hon har analklåda o man inte får komma till?![]()
![]()
Var inne på hemsidan, är killen verkligen seriös?! Hemsida anno 1990 och stavfel överallt.
Bästa är ändå prislistan, snacka om att vara okonsekvent med timpriser!![]()
Han erbj företag hjälp att utveckla hemsidor. Det vore lite kul att se hans referenskunders hemsidor.
![]()
Jag tycker de e bra. För hon ser ju jäkligt snygg ut. O hade jag inte sett att hon haft analklåda hade jag mest troligtvis stött på henne om jag träffa henne på krogen
För hur kul e de o få ta me en brewd hem, för att sen inse att hon har analklåda o man inte får komma till?![]()
den när kvinnor med mens sover som fladdermöss för att inte riskera att blöda igenom vid mens och springer omkring med paraply gör mig lätt illamående.
Fladdermusreklamen tror jag kunde ha blivit hysteriskt rolig.
Varför visar dom inte landningen nät tjejen i bakgrunden ramlar i golvet med hela livmodern full av mensblod?
Jag var övertygad om att han hade gjort filmen själv. Men nejdå. Det är någon Linda Åkesson på något som heter Lindlife Art som tydligen har gjort den. Är Linda hans sambo eller något?Youtubefilm.
Reklam var bättre förr.. eller?![]()
De sköts ihjäl med kulspruta i nån Hot Shots-film för typ 15 år sen.Vart har Duracell kaninerna tagit vägen?
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |