Sjuk tv-reklam.

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
Om någon hade sagt till mig för 15 år sen att år 2010 visar de reklam för salva mot fittsvamp och salva mot analklåda på tv så hade jag trott att vederbörande skämtade med mig. Det är fan inte klokt egentligen.

Om någon hade sagt till mig för 15 år sen att år 2010 visar de reklam för salva mot fittsvamp och salva mot analklåda på tv så hade jag trott att vederbörande skämtade med mig. Det är fan inte klokt egentligen.

Precis, fräsch brud som går ut i skogen och skaver röven mot ett träd :död

Precis, fräsch brud som går ut i skogen och skaver röven mot ett träd :död

Jag tycker de e bra. För hon ser ju jäkligt snygg ut. O hade jag inte sett att hon haft analklåda hade jag mest troligtvis stött på henne om jag träffa henne på krogen :gnissla:död

För hur kul e de o få ta me en brewd hem, för att sen inse att hon har analklåda o man inte får komma till? :glömdet

Last edited:
Jag tycker de e bra. För hon ser ju jäkligt snygg ut. O hade jag inte sett att hon haft analklåda hade jag mest troligtvis stött på henne om jag träffa henne på krogen :gnissla:död

För hur kul e de o få ta me en brewd hem, för att sen inse att hon har analklåda o man inte får komma till? :glömdet

Kräsen blir utan :mattias

För tusan. Om man inte ska starta en firma jag också. Verkar inte vara några större problem ser jag :D.

Det är ingen som tvingar en att titta. Blir man irriterad av att titta på TV kanske man bör göra någonting annat. Bara en tanke.
2006 eller om det till och med var 2005 slängde jag ut TV'n och betraktar detta idag som ett fullkomligt lysande beslut.
Fungerar det för mig så fungerar det för dig.

Åtminstone ska man inte gnälla över något man frivilligt utsätter sig själv för. Problemet är väl att de flesta idag inte kan se ett TV-löst liv som ett alternativ.

Last edited:

Har hon åkt hela vägen till Tumba så lär hon bita ihop. Det är väl ändå bara 1 av 3 som inte funkar.

den när kvinnor med mens sover som fladdermöss för att inte riskera att blöda igenom vid mens och springer omkring med paraply gör mig lätt illamående.

Fladdermusreklamen tror jag kunde ha blivit hysteriskt rolig.
Varför visar dom inte landningen nät tjejen i bakgrunden ramlar i golvet med hela livmodern full av mensblod?

Jag var övertygad om att han hade gjort filmen själv. Men nejdå. Det är någon Linda Åkesson på något som heter Lindlife Art som tydligen har gjort den. Är Linda hans sambo eller något?

Lite bra reklamfilmer:
[YOUTUBE-ID]BVUQSZc-m8s[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]eW4D1lWq9Io[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]Z5dIzY7yvRA[/YOUTUBE-ID]
Den sista är nog bäst om man har lite koll på bloggen latfh.com eller har läst t.ex. den här artikeln i DN.

Reklam var bättre förr.. eller? :arsele

[YOUTUBE-ID]vbK9xTy7m-A[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
[YOUTUBE-ID]g-wQ_2Ktlsk[/YOUTUBE-ID]

en reklam jag stört mig på men som egentligen inte är speciell...men, så har aftonblaskan självklart grävt fram en ilsken feminist..

Kvinna anmäler ostföretag för hålreklam

"Smaken sitter i hålen", lyder reklamen för en ost.

Den formuleringen föll inte alla i smaken.

–Mycket obehagligt, tycker en konsument som nu anmält reklamen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7592194.ab

:gnissla

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back