Sjuk svensexa...

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Vi släpade in stackaren i en skivstudio där han fick göra en cd Whitney Houstons "I will always love you". Jag kan meddelat att det INTE är en låt som passar en tondöv trettioåring....Nu vet jag hur ren ondska låter. Dock var den cd:n en hit på dansgolvet på bröllopsfesten...:tummenupp Glädje och förnedring i ett...
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
Gick ihop ca 100pers och chartrade ett plan, ögonbindel och hörlurar med sjuk hissmusik, flög ner honom till österike, in i en bil, körde upp en bit på bergsvägarna och släppte av honom med en ryggsäck med vatten och sjuka kläder, fortfarande med ögonbindel och hörlurar..

Vi kidnappade honom på morronen så han hade bara en T-shirt o boxers på sig när han fick gå ur bilen.. Sen åkte vi hem.. två dagar innan bröllopet och han fick ta sig hem utan att veta vilket land han va i, utan pengar eller ID handlingar... :yoparty

Han kom hem nån timme innan han skulle vara i kyrkan :D
 

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Ort
Timrå
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
3072637 Gick ihop ca 100pers och chartrade ett plan, ögonbindel och hörlurar med sjuk hissmusik, flög ner honom till österike, in i en bil, körde upp en bit på bergsvägarna och släppte av honom med en ryggsäck med vatten och sjuka kläder, fortfarande med ögonbindel och hörlurar..

Vi kidnappade honom på morronen så han hade bara en T-shirt o boxers på sig när han fick gå ur bilen.. Sen åkte vi hem.. två dagar innan bröllopet och han fick ta sig hem utan att veta vilket land han va i, utan pengar eller ID handlingar... :yoparty

Han kom hem nån timme innan han skulle vara i kyrkan :D
jävla tur han inte blev upplockad av en homosexuell förvuxen pojkkör som skulle ut och joddla som inte fått något på ett tag :D
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Farsans kusin satte dom på en torrdräkt och slussade honom genom Slussen här i stockholm. :D

Dom lejde även några polare som va med i ett MC-gäng då att trasha hans bil med ett basebollträ. :D
 

Boffen

Thank you very much
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Daytona 675
Inte min, men rolig är den :D


”Jag var ensam hemma en lördag när det ringde på dörren. Utanför stod en söt tjej med ett stort fång blommor och hävdar att det kommit blomsterbud till oss. Jag blev glad och tog emot det. Då frågade plötsligt blomstertjejen om hon snabbt får låna toaletten hos oss och jag sa att det givetvis var ok. Precis när hon gått in på
toaletten, ringde det på dörren igen och jag öppnade. Där stod min tjejs far, alltså min blivande svärfar. Han går in i hallen och vi småpratar lite om hans ärende. Dåå -helt plötsligt öppnas dörren till badrummet och blomstertjejen kommer ut med endast en handduk om sig. Jag blir helt tyst och kan inte komma på något att säga. Men så säger jag tillslut "hon ska bara låna toaletten", "jag lovar, hon är bara ett blomsterbud".
Mitt i mina stakande förklaringar ringer det på dörren igen och utanför står alla polarna och ropar "Surprise!!". / Adam, Lund


en till jävligt rolig...

”Jag sitter på jobbet i lugn och ro när plötsligt ett gäng av mina polare rusar in. De är vid min plats innan jag hinner röra mig och har plötsligt satt på mig en orange overall samt hakat fast en låst attachéväska med hjälp av handklovar på min arm. Sedan får jag ett kuvert som jag ska öppna. Polarna försvinner. Jag öppnar kuvertet och
hittar en lapp där det står att jag ska ta mig till en tågstation och ta ett visst tåg. Jag vågar inte göra annat utan beger mig iväg. Efter ett tag börjar det låta ur min attachéväska. Först hörs det hög musik sedan hör jag stönande – ljudet av en p-rulle. Eftersom att väskan är fastlås kan jag inte göra annat än att sitta kvar. Hyfsat pinsamt! På slutstationen står mina polare och hämtar mig och jag slipper äntligen min högljudda följeslagare.” / Jocke, Lomma
 
Last edited:
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top