Sjuk stoppiecrash och fireburnout

Jag tror han vurpade med flit! :yoparty , bara för att han vill få snygga ärr m.m.

Enda jag tycker är synd att han lär unga moppe fuckon att det är tufft att köra utan hjälm :(

Ska d va så jävla svårt, ska du åka hoj så ta på skyddhelvetet annars kan du dra åt helvete din omogna själviska idiot, har du ingen anhörig som bryr sig om din lilla hjärna...

Bara en tanke ifrån mig...

Det är bara töntar och USA-wannabees som kör utan skydd. MEN, de gör ju som de själva vill och så länge man bara har krukan på knoppen kan inte lagen göra något.

Däremot bör de som anser sig så hårda (att de har inbyggda skydd?) kanske tänka steget längre och vara ett föredöme för den kommande generationen? Det är den enda invändningen jag har. Rör mig inte i ryggen om dessa personer får äta välling genom ett sugrör resten av livet och ha en personlig assistent (i form av Tjocka Berta 59) som får torka dem i arslet så fort de ska på muggen.

Att det drabbar oss skattebetalare är bara nys, denna lilla plätt gör varken till eller från. Dessutom behöver praktikanterna några att öva på...

Eller, varför inte vara den första att stunta i fullt raceläder? DET skulle vara koolt... :yoparty

/R

Vem ä de som får plåstra om puckot sen??? eller självläker han kanske... i slutändan får du betala i vilket fall som helst me lite höjda skatter o så.
På med skydd för helvete så vi andra slipper o betala!!

Sluta lev så vi andra slipper betala. Var drar du gränsen?

haha usa wannabees.. klart man är det!!! :D.. han är faktiskt å leker borta i usa nu.. turjävel med bra väder å allt.. fyyy..

Tokiga västeråsare eller har jag fel ?
Har för mig jag sett den sträckan de åker på förut i ett par filmer.

Sköj ser de ut att vara i alla fall o hoppas snubben inte skadade sig för svårt.

Är det i Västerås filmen är tagen?, jag känner inte igen mig:va

Varför börnar sporthojar oftast på första växeln och varvstopp:confused:

jag försöker inte vara något föredöme och jag har inte uppsökt någon läkare, jag har inte heller lyft några försäkringspengar.
jag vill bara va mig själv och göra vad jag vill utan att hela världen bryr sig.

haha där har vi honom.. ja bara väntade på att du skulle skriva nått i den här tråden :P Trasdockan ingel :D.. jaja föfan ta de lugnt, människor har lite för mycke åsikter.. vi stuntare e ju outlaws å gör va fan vi vill :P

Nä fan vet jag zoltan :va
Har bara för mig att just den rakan var med på ngn film från ett V-Ås gäng för ett tag sedan men vad vet jag, ja e ju bara finne som har dåligt minne :tummenupp

*Måste vart bra tröttt i morse*

Last edited:
att folk inte har något jävla bättre för sig än att klaga på andra,
och komma på diverse patetiska saker för att någon lägger upp ett klipp,
kolla på det eller skit i det..
låt det va för i helvete,
har ni inget vettigt eller trevligt att komma med, så håll käften istället!!!!

jag försöker inte vara något föredöme och jag har inte uppsökt någon läkare, jag har inte heller lyft några försäkringspengar.
jag vill bara va mig själv och göra vad jag vill utan att hela världen bryr sig.

HEJ CARLOS!

rookie på SH eller:D :D

här vet du väl att man inte ska vara utanför den moraliska ringen pöjk:tummenupp :tummenupp

ha ha stunta på för fan..... 90% av alla här e ju muppar som tydligen håller farten konstant:va :va

jävla gnäll... låt gossen köra sitt race.....

men sätt på dig hjälmen:tummenupp :tummenupp

rookie på SH eller:D :D

här vet du väl att man inte ska vara utanför den moraliska ringen pöjk:tummenupp :tummenupp

ha ha stunta på för fan..... 90% av alla här e ju muppar som tydligen håller farten konstant:va :va

jävla gnäll... låt gossen köra sitt race.....

men sätt på dig hjälmen:tummenupp :tummenupp

Ingel kör bäst UTAN hjälm...:tummenupp :hihi

En bakoframvänd keps brukar ge honom motivationen till dom bästa stuntkvällarna.

Ingel är... bara INGEL:7peta

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...