Sjuk idag. Vad göra?

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
Nu är det illa!

Blev hemskickad från jobbet imorse av sjuksköterskan som tyckte jag skulle söka mig till en läkare. Icke sa Richthofen som endast hängde in nycklarna och begav sig hemåt. Nu sitter jag här och undrar vad man brukar göra på sjukdagar.

Har nämligen inte haft en sjukskrivning sedan 2006, så därför vill jag ha tips på saker att göra. Tyvärr så går mina projekt bort då jag hostar mer än en sibirisk gruvarbetare.
Tips mottages varmt och hjärligt.

Diverse tv serier man inte sett brukar jag aktivera mej med.

Var sjukskriven några månader med en avsliten sena i foten för några år se. Då hann jag se dom flesta serier :P

ska ärligt erkänna att jag försökte lära mej sticka under min sjukskrivning.

Eftersom jag hade opererat foten och hade gips så vill jag inte stå upp för mycket för då började det pulsera så jävligt efter ett tag.

Så jag tänkte sitta i min fåtölj och sticka. Men helvete va dålig jag var på det. Inte ens en grytlapp blev det. :död

Det tog 6 timmar att göra allt ovan. Har inte försökt sticka då det bringar traumatiska upplevelser från syslöjden, jävla Gunilla.

Eftersom jag hade opererat foten och hade gips så vill jag inte stå upp för mycket för då började det pulsera så jävligt efter ett tag.

Så jag tänkte sitta i min fåtölj och sticka. Men helvete va dålig jag var på det. Inte ens en grytlapp blev det. :död

Vad glad för de - skulle du varit bra på det och desuto trivts med det skulle du nog hängt på www.sysidan.se o tjafsat om vävstolar:hihi

tips på roliga komedier?
tv-serier som långfilmer, har redan sett klart Tratten och Finkel, och Kung av Queens

Entourage underhöll jag mig med när jag hade massa dötid i höstas, ifall du inte har sett det så shoot!

Skickat från min X10i via Tapatalk 2

När Forsmark 3 startades upp var det strul med den datorn som styr styrstavsdragningen. Så kraftverket krävde att leverantören hade folk på plats i väntan på nästa strul. De stackars programmerarna blev 'gisslan' på verket. De hade inte mycket att fördriva tiden med. Så det blev till att lära sig sticka. När hösten kom var det flera som hade fina hemstickade tröjor! :tummenupp :):):)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti