Sjöborakan

*Fniss*... Baahahahaha! :lol
Hade blivit intressant om de är lika tuffa IRL som bakom skrivmaskinen.

Inte konstigt man ligger o dricker..... :dricka

Sjuka människor.....

"antyder iska mot män"... hahah låt mig gissa en surkärring/ultrafeminist, nej skicka dem till Afganistan ett tag så skall de uppskatta OSS igen.....

Last edited:
http://www.ystadallehanda.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060621/SJOBO/106210969/1365
Sabotagehot mot mc-träffar

Publicerad: 21. Juni 2006 14:30

Sjöbo
I ett anonymt brev hotas nu mc-träffarna på flygrakan med bland annat knallskott och sabotage mot buskörande mc-förare, samt deras anhöriga och fordon.

Brevet anlände med post till kommunkansliet i Sjöbo på onsdagsmorgonen. Förvaltningssekreteraren Margaretha Hasselgren har kontaktat polisen om det anonyma brevet.

Det är inte klokt det här. Jag ringde polisen och en patrull ska komma hit och titta på det.

I det maskinskrivna brevet hävdas bland annat att "vi" – vem eller vilka det skulle röra sig om framgår inte – har samlat uppgifter om vilka förare som ägnar sig åt vansinneskörning, och att man nu ska rekommendera åtgärder mot deras fordon, deras barns skolor eller dagis, eller genom anmälningar till försäkringsbolag.

Det finns formuleringar i brevet som antyder ilska mot män. Hur det skulle gå ihop med att rekommendera sabotage mot mc-förares barns skolor eller dagis får dock ingen förklaring i brevet.

Ulrika Wangel

Låter som vanlig Jantelags avunsjuka.

Sjukt är det ju i alla fall...

Var knallskott de värsta som de kunde komma på att göra mot motorcykelåkarna själva (dvs bortsett från deras/våra barn) så verka de även ha brist på fantasi...

Med "vi" menas nog "jag o mina röster"

En sån där: "Jag var sjuk förr, men VI är ok nu"

Det är väl samma idiot som kom på förbudet med negerbollarna. :corn

Ahh...shit ,o jag som va nere på rakan o wheela i dag .

då åker man väl på ett NaCkSkOtT nu då :rofl

Förlåt...
Det va inte meningen att dom skulle få se mitt brev... vi skrev det i min ensamhet...

:rofl

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...